Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vybrala jsi výborný název. Také jsem byla jednou opíchaná od lesních včel, před časem jsem o tom napsala blog.

1 0
možnosti
Foto

copak opíchat, ale ojeb.t, to je teprve

2 0
možnosti

Já tu chuderu úplně vidím...

A neměla, k tomu všemu neštěstí, ještě náhodou mobil na odemykání přes obličej???

Kdepak, včelám se vyhnout i když přece vůbec nepichaj - jak často tvrdej právě včelaři.

Krásnej pátek přeju, Jitule

1 0
možnosti
Foto

Naštěstí neměla

Pěkné dny ti přeju!

0 0
možnosti
Foto

Potvrzuji, že ďobanec od včely má horší následky, než od vosy. Také jsem jednou vypadala jak mongoloid.

A ty chemicky opíchané se často nemůžou ani usmát, jak mají ten ksicht už mrtvý od botoxu.

1 0
možnosti
Foto

Šárko, konečně to někdo napsal na plnou pusu, díky!Mě by vzal čert, když se takhle przní mladý holky, ti starší se asi snaží dohonit, co zameškaly. A přitom jsou mnohdy k smíchu. Ale jasně, každého volba

1 0
možnosti
Foto

Pobavilo a vystihla si to

1 0
možnosti
Foto

Jé je o opíchání nechci ani číst. Včera mě jeden mladík v bílém plášti opíchal a přeříznul pořádně. Ještě ji mám celou oteklou, tu ruku.

5 0
možnosti
Foto

Ještě, že jsem to dočetla do konce

2 0
možnosti
Foto

Na dokladech je k nepoznání každej i bez žihadel.

2 0
možnosti
Foto

To máš pravdu, ale ona byla jako mončičák a Dolly Buster dohromady

1 0
možnosti

Jituško, vtipné s výstižné.

1 0
možnosti
Foto

Řekl bych, že chlapi to mají úplně stejně

1 0
možnosti
Foto

Horste, díky tobě přeji to samé😉👍

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,83
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik