Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ľaváci sú vraj najinteligentnejší ľudia

2 0
možnosti

Zdravím, Janka,

možná je to právě tím, že využívají nejen levé hemisféry, jak nás všechny k tomu společnost nutí, ale právě své dominantní pravé hemisféry, kolébky intuice, kreativity, celostního myšlení atd.

0 0
možnosti

Jsem pravák, přesto moje matička rodná tvrdila, že jsem levák na všecko. Neměla to se mnou lehké. Například jsem míchala zásmažku (jíšku) pravou rukou, levou lehce svěšenou u těla. Zlobilo ji to a pronesla, kam si tu levou mám vstrčit. Kastrólek sa mosí držat! Teď, v osmdesáti, "kastrólky" radši přidržuju.

1 0
možnosti
Foto

Děvčata, zdravím vás obě!

1 0
možnosti

Moje máma byla levačka, ale ve škole ji tvrdě přeučili, pěkně přes prsty ... .

Nám dětem nějak rozhodila, kde je v pravo a kde je vlevo s čímž se potýkám celý život.

Osobně jsem dříve byl čistě pravák, ale dnes je aktivnější levá ruka a problém se zápěstím a jemnou motorikou, karpály.

Přeji prima dny ... .

1 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, že mé přeučování bylo bez velkých útrap. Vám děkuji za příspěvek, přeji hlavně pohodu

1 0
možnosti

Leváky mám oba sourozence, ač rodiče jsou praváci.

2 0
možnosti
Foto

Já, Vláďa a obě holky jsme leváci. Tomášek je pravák.:-))

2 0
možnosti

... přeučený levák, ale jinak stále levák. Pravou rukou jen píšu...

V 60. letech se zkrátka přeučovalo, byl to trend, pro nás leváky však neskutečný boj.

3 0
možnosti
Foto

Jitko, leváci mají lépe rozvinutý mozek

Konkrétně mají větší jak pravou hemisféru, tak i corpus callosum. To v praxi znamená, že mají mnohem lepší vnímání prostoru, mohou lépe, zpracovávat informace, stejně jako mají mnohem lepší kognitivní schopnost. To zcela mění pohled na každého, kdo píše levou rukou. Takže já jsem levák s mozkem praváka.

5 0
možnosti
Foto

Když jem vzal sekerku do levé, bratr říkal...já se na to nemůžu dívat...když jsem opáčil...tak ji vezmu do pravé, vždy se ozvalo...proboha neeeee

5 0
možnosti
Foto

Já jsem ségře v dětství to, že je levák, děsně záviděla. Byla zajímavá, každej si jí všimnul... A ona doteď prská, že ji svět diskriminuje, i láhev gelu na praní se jí prej blbě drží.

2 0
možnosti
Foto

Ač pravák, myším zásadně levou a tou Ti taky teď posílám mobilový pozdrav😺

2 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,55
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik