Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

Hezký, Jitko. A ta tečka, ".......hlavně, že to není naposled", to se ti povedlo .

1 0
možnosti
Foto

Když jsem dostala poprvé pusu od kluka, bála jsem se jít domů, že to naši poznají a budou se zlobit.😆

4 0
možnosti
Foto

Kláro, pokud nepoužíval rtěnku, tak to vidět není.

2 0
možnosti
Foto

poprve je i zubní inplantát

2 0
možnosti
Foto

To máš pravdu, na ten se nedá zapomenout!

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkně jsem si početl, Jitko.

1 0
možnosti
VN

Jé, poprvé.....vzpomínám a ne poprvé... ...

1 0
možnosti
Foto

Jitko, jako bych toho tvého kamaráda (s ochranou) a kamarádku připravenou o věneček znal. Jinak já když šel do školy, tak jsem první den zhodnotil tak, že to nebylo špatný. Jaké bylo ovšem moje rozčarování, když jsem se zjistil, za tam budu muset jít i další den. A znovu a znovu.

3 0
možnosti
Foto

Podobnost čistě náhodná, že by?

Naše vnučka první den ve školce taky prohlásila, že je to tam hezký, ale že už by šla raději za maminkou. Snad už to bude v pohodě, uběhly tři neděle a ještě neutekla jako její babička

2 0
možnosti
Foto

J75a26n 32Š22i45k

20. 9. 2023 8:12

Já si teda vzpomínám na první chleba se sádlem a cibulí a jak mi chutnal. Teda, alespoň myslím, že byl ten první.... Díky za milý článek, Jitko. Hezký den

2 0
možnosti
Foto

S chlebem jsi mi udělal chutě, dík za návštěvu

0 0
možnosti
IB

Jituško, pěkně napsáno, se zubami to ovšem kolikrát lehké není.

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,55
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik