Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

chipsy-solený..do pastičky - klíckový...neodolá a pak odnést hodně daleko...hodně..

1 0
možnosti
RE

Přiznám se - nachytal jsem se na špek(titulek)

1 0
možnosti
Foto

Fakt? To mě těší (to jsem škodolibá, co?)

0 0
možnosti
MV

Slovíčka poskladany jako pěkně nezdobenej oblozenej chlebíček. Náramně jsem si posmakoval, Jitule...

Děkuju

1 0
možnosti
Foto

Marku, ani netušíš, jak jsi mě potěšil. Moc zdravím!

0 0
možnosti
Foto

Těchto radostí jsme v paneláku ušetřeni. No, my máme zase jiné pikantérie. Krásné podzimní dny přeji.

1 0
možnosti
Foto

I život v paneláku si dokážu představitMoc děkuji za zastavení, i já přeji fajn dny!

0 0
možnosti
Foto

Spolubydlící si neurčujeme

2 0
možnosti
Foto

Podzimní návštěvníci, ochránci tvé psychiky ze samoty a ty ještě nejsi spokojená Jak je to možné? Pořiď si kočku nebo raději dvě. Budou nosit myši zakousnuté a vyjde tě to levněji.

2 0
možnosti
Foto

Jen ta představa trčících ocásků z kočičí tlamičky, mě děsí!

1 0
možnosti
Foto

Jitko, kocour to vyřeší!

1 0
možnosti
Foto

Jéj, pobavilo. Chcelo by to kocúra. My sme mali myši v aute v kufri, lebo garážujeme pod prístreškom, a teraz na jeseň si hľadajú teplé prístrešie.

1 0
možnosti
Foto

Jsou to mršky vynalézavé. Janka, měj pěkný víkend, zdravím

1 0
možnosti
VN

Jé Jitko, tak to já mám taky jednu dávnou zkušenost. Nastěhovaly jsme se do suteréního bytu po renovaci. Tedy na podzim, krásný slunný... No a po bytě nám začaly cestovat myšky. Nejdřív jsme je chytaly sami. Až nakonec jsem to vzdala a přijela jsem si pro kocoura, kterého jsme nechaly ve starém bytě s tím , že se ho ujmou sousedé .... No a ten si s myškami poradil ...

1 0
možnosti
Foto

Šikovný kocourek, zatím to taky stíhám a pevně věřím, že tento blog toho myšáka ponaučí😅😍

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,83
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik