Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Letos si čupěla úspěšně

1 0
možnosti
Foto

A před hodinou zase. Potvrdilo se mi, že když čupnu, najdu toho nejvíc

0 0
možnosti
Foto

To herec Liška sebou nosí do přírody svůj vynález, záchodový dekl na nožičkách...

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem to nedávno řešila. Miluju si čupnout v Alpách někde vysoko na kopci. Asi ti mám nějakou úchylku. Vždycky si říkám, že takový výhled bych doma na záchodě chtěla mít. No a jinak nedávno jsem to řešila proto, že jsem si vzpomněla, že když mi bylo 20, měla jsem problémy si čupnout, respektive pak se zvednout, a teď je nemám. Při houbaření tuto svoji schopnost ale moc nevyužiju, protože mám houboslepost. Tvůj článek mě jako vždy pohladil po duši a pobavil. Ještě mám otázku. Čím fotíš? Krása střídá nádheru.

2 0
možnosti
Foto

Ivo, díky za příspěvek. Fotím mobilem od Ježíška

1 0
možnosti
Foto

Jitka čupla do mechu, nedělá tam neplechu, neláká ji vitalita dědků, jen hledá houby k snědku. Jituš, zdravím.

4 0
možnosti
Foto

To je přesně vyjádřeno🍄😋💪

1 0
možnosti
Foto

Jako obvykle jsi pobavila, Ty píšeš v obrazech :-)

2 0
možnosti
Foto

to jsem ráda, že pobavilo!

0 0
možnosti
ES

E88v57a 45S37á64d20e97c91k97á

25. 10. 2023 22:10

Houbařský sen.

2 0
možnosti
Foto

Jak jsem vděčná že moje psice má padesát kilo. Já si čopnu, tak už vím a čeká. Až ji drapnu za obojek a pomůže mi vstanout. Nebo jednou jsem se chytila suché větve. No myslím že se mi ta čuba smála pod vousy, když viděla paničku s holou řítí na krovkách. Hřibům zdar.

4 0
možnosti
Foto

Tak to je pomocnice! A nebo to můžeš zkusit jako níže Vašek, který si rovnou kleká

0 0
možnosti
Foto

Tahám do lesa svého starého psa. Já sám si již pro jistotu nečupám, ale rovnou klekám, lépe se vstává.

Vašek

P.S.

Parádní fotky.

4 0
možnosti
Foto

Vašku, já si to úplně představila a holkám to navrhnu!

1 0
možnosti
Foto

J78a57n 45Š91i67k

25. 10. 2023 20:48

Za mně je velmi potěšující vidět, že ostatní mají stejné problémy se vstáváním jako já. A to čupám daleko míň než Ty!!! Hezký večer Jitko a díky za článek

3 0
možnosti
Foto

No jasně, vy chlapi to máte daleko jednodušší Pěkné dny ti přeju!

0 0
možnosti
Foto

J31a56n 32P67r98a81ž55á60k

25. 10. 2023 20:37

Potěšilo a pobavilo😺

2 0
možnosti
Foto

Jsem teď ve svým živlua jsem ráda, když se zvednu

2 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,92
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik