Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, autubus zatím používat nemusím, ale možná k tomu někdy dojde. Jinak jsem šest let pracoval jako opravář v ČSAD a byli jsme tam jako jedna rodina i s autobusákama...

0 0
možnosti
IL

Na některých vesnicích autobusy zrušili, a lidé opět běhají čtyři kiláky do vedlejšího města na autobus. Kdo nemá auto, tak má smůlu.

1 0
možnosti
Foto

Jezdím busem málo, ale na Vsetíně není skoro kde zaparkovat. Tak občas autobusem jedu, je to nezvyk. Spíše mě překvapilo, že když jsme byli děti vtloukali nám do makoviček, že starší lidi máme pustit první. Pustit sednout byla samozřejmost. A teď vůbec nic z toho, děcka vedle sebe na sedátku batohy. Ale často to dělají i dospělí. Jako mazec.

1 0
možnosti
Foto

U nás ta přednost někdy platí a školáčci mě mile překvapí, ale jen výjímečně

0 0
možnosti
Foto

Ani já nedám na autobusy dopustit, neb jinou možnost nemám, Jitko. Pražská MHD zatím nezdražila, ale to je asi výjimka... Měj se fajn a vše nejlepší v novém roce.

1 0
možnosti
Foto

V Praze je blaze! Zdravím

0 0
možnosti
Foto

Jituš, nabízím Ti lekce řízení automobilu. Když jsem se to naučil na stará kolena já.

1 0
možnosti
Foto

Davide, tak to nechtěj vidět! Ani mě za volantem, ani ta kolena

1 0
možnosti
MV

Autobus s vlecnakem... díky za připomenutí, Jitule!

Krásnej zdravej rok Tobě i k všem kolem přeju.

2 0
možnosti
Foto

Marku, tak to už hodně pamatujem, že? Pěkné dny i Tobě.

0 0
možnosti
Foto

Jitko, já mám vzpomínky na velmi neurvalé řidiče i z dob, kdy jsem jako student dojížděl do Brna. S velkou bankovkou býval u některých problém tehdy a je jím někdy i dnes. Měj se

1 0
možnosti
Foto

Moc díky za reakci, měj se fajn

0 0
možnosti
Foto

Někdy mám dojem, že my senioři jsme ze slušnosti měli dávno zemřít, abychom neobtěžovali.

Vašek

3 0
možnosti
Foto

Vašku, tak to je trefně napsáno

1 0
možnosti
Foto

Z některých z nás se stali NEVRLÍCI...

2 0
možnosti
Foto

Ano a to na obou stranách

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,36
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik