Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Být babičkou je krásné povolání a já jsem šťastná, že jsem povolávána docela často. Nejstaršímu vnukovi je již 24 roků a nejmladšímu 7 let, ale musím říct, že s jejich přibývajícím věkem jim rozumím čím dál méně. Zkratky jako LOL,FYI, IDG, BTW,WTH aj. , kterým svůj slovník doplňují, jsou pro mě hodně nesrozumitelná a vzhledem i k rychlosti s jakou chrlí jedno slovo za druhým si připadám v tom lepším případě jako nahluchlá a senilní stařenka.

0 0
možnosti
Foto

Tak se těším, až budu babička, neboť nyní jako matka řeči kmene náctiletých rozumím velmi špatně. Kolikrát ani po třetím zopakování nepochopím, co mi dcera sděluje, a musím ji požádat, aby za prvé zpomalila a za druhé mi své sdělení přeložila do řeči mého kmene. Naštěstí je tolerantní k mé nevzdělanosti a zpravidla to udělá.

1 0
možnosti
Foto

Babička Jitka rozumí řeči malého skřítka.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, skvělý blog. Ale pokud občas nějaké to slůvko nevyluštíš, můžeš si s klasikem říct, že je to takový překladatelský oříšek .

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, lepší jak sudoku

0 0
možnosti
Foto

Hezky sis zamachrovala

1 0
možnosti
Foto

Však tebe to taky čeká, už abys začal

0 0
možnosti
VN

Jituško, krásné období prožíváš. Já vzpomínám na své . Jsou to nejkrásnější léta života. Ale já měla jen jedno vnoučátko. To u tebe, to musí být šrumec. Moc ti to přeji ...

1 0
možnosti
IB

Kouzelné

Jituško, užívej svých vnoučat, neboť malé jsou pouze "chvíli".

2 0
možnosti
Foto

Svatá pravda, letí to hrozně moc

0 0
možnosti
ZK

Babičkování je trpělivější než dědečkování, znám to už z dětství. Dědu jsem měl rád, ale babičku jsem miloval. Že ty si to, Jitko užíváš, je znát z tvých řádků. Gratuluju a držím ti palce .

1 0
možnosti
Foto

Taky rozumím všem dětem 2-7 roků, vč. logopedických diagnóz. Ale "pubertálštině" svojí starší dcerky tedy nerozumím ani Ň!

2 0
možnosti
Foto

Paní učitelky se nezapřoua ta naše ještě tvrdí že "když do školky, tak s odřenými koleny"-souhlasíš?

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,55
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik