Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já začal kouřit až na chmelové brigádě. Později se mi podařilo to, co tobě. Můžeme si navzájem gratulovat

1 0
možnosti
PC

Tento nešvar mě naštěstí zcela minul... Mám k němu dokonce už odjakživa až militantní odpor.

1 0
možnosti
Foto

Cigarety mě zcela minuly. Nikdy jsem to nezkusila a počítám, že to tak už zůstane

1 0
možnosti
Foto

to byly účinné výchovné metody, prostě rodiče si na výchovu udělali čas, dnešní doba nás všechny, děti nevyjímaje, nahání k psychologům, výchovným poradcům

1 0
možnosti
Foto

14 dní jsem nehulil a včera jich padlo pětpomalu abych přestal chodit na mariáš...mám kamaráda, který si každý rok dává předsevzetí že nepřestane kouřit

1 0
možnosti
Foto

Je to marný, Jaromíre. Ty si prostě nedáš říct

0 0
možnosti
RP

Já nebyla silný kuřák, už 30 let nekouřím, ale stále mám slabost pro kuřáky protože vím jak je těžké přestat. Kolem mě v zaměstnání kouřili téměř všichni, bylo to v kolektivu těžké přestat, nikdo z kolegů nevěřil že to dokážu ale to jejich rypani mě trochu popohanelo. Pomohla mě rodina a hlavně tak půl roku nepít kávu, protože jsem si ji nedovedla představit bez cigarety.

0 0
možnosti
Foto

Radko, klobouk dolů před každým, kdo to dokázal

1 0
možnosti
Foto

Odolal jsem, jen jsem za dob čajů, abych zapadl, tak jsem v čuni nezapálenou měl často a proti zapálení se bránil...

1 0
možnosti
MV

Jednou jsme, parta z naší ulice, kouřili na tajňacku v tunelu vykopaného dělníkama přímo před naším domem. Tunel byl vyhraban,aby bylo možné opravit ucházející plynové potrubí. Takže unikající plyn a sirky a betečka... Takovej víx, kterej se na nás snesl , když to máma zjistila, bych nepřál ani Stalinovi - a že to byl pořádnej hajzlik.

Zdravím, Jitule

3 0
možnosti
Foto

Marku, tak to je něco! Teď už se tomu můžem i smát. Rodičové to s náma neměli lehký a tak včas uštědřená facka nebyla na škodu. Měj hezké dny!

0 0
možnosti
Foto

Když jsem začal, dlouho jsem to doma nepřiznal.... bylo mě to hloupé, protože jsem dřív tátovi kouření vyčítal.... Už tady hrozně dlouho není, ze mě je zase nekuřák..... ale co bych za to dal, sednout si zase s kafíčkem, zapálit si a pokecat....

1 0
možnosti
Foto

Filipe, díky moc za vzpomínku

1 0
možnosti
Foto

Metódy typu-ohýbaj ma mamko, pokiaľ som ja janko...boli asi najúčinnejšie. Mňa toto nejak nechytilo, asi raz som si potiahla z Dalila cigarety a to mi úplne stačilo.

4 0
možnosti
IL

I50v15a39n37a 31L89a19n31c87e

14. 2. 2024 23:10

Hezky jsi to napsala, Janka. Já jsem chtěla říct: nejlepší výchovná metoda je dostat po papuli.

2 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 26,30
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik