Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

moc hezky napsáno

2 0
možnosti
IB

Buďme rádi a važme si toho, že uklízečky i kuchařky na školách máme.

Jituško.

2 0
možnosti
Foto

Oni všichni dělají školu školou

2 0
možnosti
ŠM

na konci školního roku jsem se dělila o květiny od žáků právě s nepedagogickými...s holkami s košťaty a s vařečkami a docela mne mrzelo,že děcka donesou kytku a bombošku nebo čokošku nám a na ty, díky kterým usedají denně do čistého a těm, co jim denně uvaří, si nevzdechnou..

2 0
možnosti
IL

I63v93a69n46a 24L70a19n37c75e

20. 2. 2024 12:30

Na učiteli záleží. Je důležité pro život, jaká známka se na vysvědčení objeví. Kuchařky a uklízečky o budoucnosti dítěte nerozhodují.

0 0
možnosti
Foto

Jíťo, mluvíš mi ze srdce. Dcera je teď v deváté třídě. Mají předmět, který se jmenuje Svět práce. Měla to být příprava na to, aby si žáci uměli zvolit své budoucí povolání a tedy v návaznosti na to střední školu. Když mi pak doma pobouřeně vypravovala, jaké věci jim paní učitelka tlačí do hlavy třeba o tom, že některá povolání jsou prostě podřadná a tudíž by se jim ve vlastním zájmu měli vyhnout, tak jsem vážně přemýšlela o tom, jestli bych odtamtud své dítě neměla vzít pryč. Naštěstí ona má svoji hlavu. Jen při těch hodinách strašně trpěla, protože ač sama netouží být kuchařkou ani uklízečkou, rozumí tomu, že všichni jsme si rovni, a že každá práce má smysl. A já, poté co jsem nedávno paní učitelku poznala osobně, ji vlastně obdivuji, že se to po celý rok obešlo bez jakéhokoliv incidentu.

7 0
možnosti
Foto

Ivo, je dobře, že tvá dcera je rozumná a jde si za vším po svém. Díky za příspěvek

1 0
možnosti
Foto

Pravdivý článek Jitko. Vážím si daleko víc dobrých kuchařek a ukízeček , než špatných pedagogů -, a zejména politiků a státních úředníků, kteří vedou naši zemi "od desíti k pěti". Těch, kteří poctivé a pracovité lidi ve školství ('ty kuchařka a uklízečky ) nedovedou ocenit. Vymýšlejí často hlouposti, "reformy", a poctivých pracovníků si neváží. Nemají to dnes ředite škol lehké –zaplatit ty, co nutně pitřebují. Jitko, karma.

3 0
možnosti
Foto

Mirko, moc děkuju za příspěvek. Přeji pohodové předjaří

1 0
možnosti
VN

Jitko, děkuji za tento článek, vše cítím tak jak ty. Neumím to vyjádřit tak v klídku jak ty. Ale každá práce je důležitá ...

Zdravím a přeji radost ze života...

1 0
možnosti
Foto

Vlasto, já děkuji za nahlédnutí. Přeji pohodové předjaří

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik