Foto

Paměť mám jako slon, váhu mám jako slon, věk mám jako slon, já asi budu slon.

Vašek

Foto

blog máš krásně pozitivní a jen doufám, že naopak všechny nálezy byly negativní

Foto

To je tak roztomilej blog... jsem chtěla napsat, ale koukám, že to napsal pan Cafourek, ale má pravdu, chlapec; je fakt roztomilej

Foto

dobry a chvalitebný já jsem zamluvený slova zapomněl všechny tři a protože test na A. má být po 70 i pro řidiče ještě si letos rychle zajezdím

Foto

Paní Štanclová, mám pocit, že Vás odněkud znám, ale nemohu si vzpomenout odkud?

Foto

Zaujímavá prehliadka. Som vygooglila, že okrem toho zákerného nemca je ešte niečo čo ohrozuje-hosip.

Foto

To je obyčejná plebejská ruská nemoc, já mám tu vznešenou, francouzskou, la hosip (lautr a tak dále). Čti la osíp.

Vašek

IL

Nemám pamětˇ, už si nic nepamatuju

Foto

Hlavně se raději v bozích příliš neodvolávejte na svou pamět. Je zde nemálo,,znalců", co by Vám jí mohli až závidět, a vyjadřovat se o Vás dosti nelichotivě

Foto

Jiří, děkuji za příspěvek. Na blogu jsem už víc jak deset let a kdo mě zná a čte pravidelně, tak dobře ví, že nadhled mi není cizí a že si dovedu dělat srandu sama ze sebe. Hlavně si přeju víc pohody, toho negativního se na nás žene ze všech stran.

  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik