Tak se koukej připravit, ať si to pořádně užijeme!

27. 04. 2017 14:19:58
A já stála jako solný sloup, s rozepnutými kalhotami na půl žerdi a do odjezdu autobusu zbývalo necelých pět minut!

Výlety kamkoliv, mám ráda. Ty školní, byly vždycky opředené tajemstvím, nadšením z poznání, hlavně bez starostí. Stačilo sbalit kedlubnu, vejce natvrdo, chléb s máslem, místo drahých pitíček, jako je třeba kola, stačilo obyčejné jabko. Nemohla jsem dospat rána a těšila se pokaždé, inu jako malá. Hlavně ať nezaspím.

Čas se přehoupnul o pár desítek let kupředu, na výlety, zájezdy se těším stejně, ale už jsem víc ve stresu.

Co si obléct, co k jídlu, hlavně vzít vodu a léky, a jestli vydržím časový limit od "vécka k vécku", no a hlavně nezaspat!

Den před tímto plánovaným zájezdem, jsem měla nějak napilno, ale odpolední kafe jsem si musela vychutnat. Pohodlně, s knížkou v ruce, jsem relaxovala...až jsem usnula. Sice na pár minut, ale přece usnula. Zřejmě se mi v hlavě honil ten zájezd, protože jsem náhle vyskočila a nevěděla, která bije. Zda je ráno, nebo odpoledne, či k večeru. Spíš mě v té rychlosti napadla myšlenka, že je ráno a já zaspala ten zájezd. Ulevilo se mi, že byly čtyři hodiny odpoledne. Pro jistotu jsem si v mobilu navolila alarm, sice tou dobou už bývám dávno vzhůru, ale co kdyby!

Ale na druhý den spustil mobil řev v pět hodin ráno a za pět minut znova. Safra, já to načasovala špatně, ještě je fůra času, zdřímnu si.

A jak to tak bývá, když člověk nejmíň potřebuje, zaspí. A nastal hotový šrumec. Obléct, popadnout tašku a už jsme autem uháněli k místu odjezdu.

Ale ještě si musím odskočit, protože se dobře znám. Ale kam? Na autobusáku už dlouhý čas chybí veškeré sociální zařízení, kam se jenom uchýlím?

Čas i nutkání tlačilo ze všech stran, zaskočím na úřad, však je to pro nás lidi a my přece nemůžeme za nedostatky při cestování.

Rychle jsem vlítla do příslušné místnosti, shodila ze sebe kabát, tašku mrskla na parapet okna, rozepnu kalhoty a sahám po klice na WC. Zamčeno. V tom se za dveřmi nevrle ozvalo.

"Obsazeno" a vzápětí už vlídněji. "Už seš připravená? Tak si pospěš, ať si to užijeme!"

Krve by se ve mně nedořezal. Kdo tam sedí, jak ví, že už jsem polo vysvlečená, co se mnou zamýšlí a jak to, že mně vlastně tyká? To vše mi lítalo v hlavě, ale co nejvíc, že už zbývá pět minut do odjezdu!

"Neser, Maruno a nekecej, že ti šéf nedal volno a nepůjdeš odpoledne s náma ", ozvalo se z kabinky uvnitř a já pochopila, že na vécku trůní nějaká ženština, která nedělá žádné návrhy mně, ale právě si vyřizuje svůj telefonát s kámoškou Marunou a hlavně, že to vypadá na dlouhou dobu, jak to u ženských bývá.

Vyběhla jsem proto do prvního patra, kde vše už proběhlo hladce a bez potíží. Autobus jsem naštěstí stihla a cestou do Olomouce občas vzpomněla na Marunu, jestli ještě s dotyčnou sedící na záchodě telefonují. Možná tam sedí i dnes.

Autor: Jitka Štanclová | čtvrtek 27.4.2017 14:19 | karma článku: 25.46 | přečteno: 943x

Další články blogera

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma článku: 21.35 | Přečteno: 264 | Diskuse

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma článku: 32.13 | Přečteno: 2143 | Diskuse

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma článku: 23.37 | Přečteno: 444 | Diskuse

Jitka Štanclová

Byla jsem jen obyčejná kuchařka, uklízečka.

Tak co, holky seniorky. Půjdem jim v tom školství nějak helfnout, co říkáte? Jaká by to byla škola bez nás všech kuchařek, školníků a uklízeček?

19.2.2024 v 20:20 | Karma článku: 36.07 | Přečteno: 1105 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 17.53 | Přečteno: 249 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 26.90 | Přečteno: 381 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 8.73 | Přečteno: 179 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.12 | Přečteno: 9197 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 428 | Diskuse
Počet článků 654 Celková karma 27.27 Průměrná čtenost 890
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...