Jak jsem zakopla o kováře

Bylo to náhodné střetnutí, žádné krkolomné noční návraty obou zúčastněných, ale pohoda za ranního rozbřesku. A vůbec toto setkání nebylo nepříjemné...

A kdo mě už zná, dobře ví, že řeč nebude o ztepilém statném kováři v nadživotní velikosti, s kovadlinou po boku, ale jistojistě o houbách. U nás totiž začínají a jako každým rokem, tedy i nyní, podávám info z našeho regionu.

 

Kdepak jste, já už jsem dávno připraven a čekám...

A výlety do lesů začínají

Tak o takového krasavce kovářovic jsem přímo na cestě zakopla

I se mu omluvila a patřičně poděkovala

Zde je "kuřátkovo" (u nás to nejsou lišky)

Kuřátka na dlani

 

Ten se povedl!

Přímo výstavní kousky i opodál

 

Kuřátka, či lišky, jak kdo chce

Dokonce o borůvkový koláč lze v lese "zakopnout"

Kdopak si zde dělá úkryt?

Že mě nepoznáváte? Ani se nedivím, prolétl jsem totiž všechny kaluže lesa a to hned třikrát

Uhodli jste správně, po následné koupeli přichází sladký odpočinek

 

Tak hodně úlovků a příjemných chvil v lese, hlavně načerpání tolik potřebné energie.

Autor: Jitka Štanclová | sobota 17.6.2017 13:04 | karma článku: 24,53 | přečteno: 578x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

1.3.2024 v 20:43 | Karma: 24,12
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik