Neříkej, že šmejdi ještě existujou!

29. 06. 2017 20:56:22
"Jitule, ráda tě vidím, ale moc spěchám", špitla mi do ucha a já ucítila už jen vůni jejího parfému. Potkala jsem ji po dlouhé době, myslela jsem, že poklábosíme, ale moc spěchala.

Měla jsem však na ni ten den štěstí. V rodném městě jsem se zdržela pár hodin a ejhle, koho nevidím. Moje známá si to šine rovnou ke mně.

"Promiň, že jsem tě tak odbyla, ale měla jsem napilno, pojď dáme kafčo a splkneme, bude o čem", spiklenecky se na mě usmála.

"Určitě si budeš klepat na čelo, až ti řeknu, kde jsem byla", zasmála se provinile, aniž by čekala na mou odpověď a pokračovala.

"Holka, já ti byla na předváděčce, myslela jsem, že už je šmejdům konec, ale kdepak, furt existujou a lidí tam bylo zase jako much!" Nechápavě a nevěřícně jsem zavrtěla hlavou, vůbec mi k ní takové "seance" neseděly.

"A jak ses tam dostala", zeptala jsem se opatrně.

"No, zavolali mi sami, normálně bych jim řekla pěkně od plic, co si myslím, ale fakt jsem byla zvědavá, jakou taktiku na nás vybalí a nemýlila jsem se. Šlo o zdravé vaření, nehorázně předražený spotřebiče, který většina lidí nepotřebuje, protože mají plyn. Malá ochutnávka nějakýho "šňapsu", dáreček a povzbudivá slova, lichotky....

"Přátelé, nyní vám rozdáme obálky, ty si pečlivě prozkoumejte, ale opatrně, ať vás soused nevidí a kdo bude mít v obálce zlatý proužek, má veliké štěstí, neboť získává slevu na zakoupení výrobku! No řekněte sami, není to obrovské štěstí, taková výhra?", sděloval nám natěšený pán tak hlasitě, jak to jen šlo, protože hudba hrála po celou dobu nezvykle nahlas, až to trhalo uši. Až později mi paní od vedle pošeptala, že je to záměrně.

"A co ty, cos měla v obálce", vyhrkla jsem na Olinu naoko netrpělivě, protože její odpověď jsem znala už dávno předem.

"Si nedělej prču, dobře vím, co si myslíš", zahlaholila Ola. "Neboj, měla jsem z toho jenom srandu, fakt mě zajímalo, jak se ty babky budou chovat, protože euforii a davové šílenství při takových akcích už mám dávno za sebou. Když jsem totiž nijak nereagovala, ten chlapík ke mně přiskočil a začal do mě hustit.

"Paninko, ale copak, přece nenecháte takovou šanci propásnout, dyť by to byl hotovej hřích", ševelil a prskal mi do ucha, ale já byla neoblomná!

"Panáčku, asi nebudete věřit, ale takovou "šmejdovinu" si klidně ujít nechám, s hříchama si JÁ určitě poradím!" dokončila Ola svůj zážitek a já na ní byla v tu chvíli moc pyšná. Je to pořád stejná holka, která si po celá léta pevně stojí za svým a to je jenom dobře.

Ovšem jak to dopadlo s ostatními, to vědí jen oni sami. Protože vše je jen a jen v lidech, koho si připustí k tělu. Někdo je prostě nepoučitelný a pak se nedivím, že šmejdi ještě existují.

Autor: Jitka Štanclová | čtvrtek 29.6.2017 20:56 | karma článku: 33.08 | přečteno: 2448x

Další články blogera

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma článku: 21.35 | Přečteno: 264 | Diskuse

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma článku: 32.13 | Přečteno: 2143 | Diskuse

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma článku: 23.37 | Přečteno: 444 | Diskuse

Jitka Štanclová

Byla jsem jen obyčejná kuchařka, uklízečka.

Tak co, holky seniorky. Půjdem jim v tom školství nějak helfnout, co říkáte? Jaká by to byla škola bez nás všech kuchařek, školníků a uklízeček?

19.2.2024 v 20:20 | Karma článku: 36.07 | Přečteno: 1105 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 20.95 | Přečteno: 368 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 29.11 | Přečteno: 466 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 9.12 | Přečteno: 189 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.31 | Přečteno: 9269 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 429 | Diskuse
Počet článků 654 Celková karma 27.27 Průměrná čtenost 890
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...