Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tak s tebou rozhodně spát nebudu!

Mnozí se diví, jak si můžu ve svým věku vybírat, ale já vím své! Jasně jsi mi dal najevo, že mi neskočíš na špek, přiznávám, to byla teprve potupa!

Taky přiznávám, že od jisté doby se můj byt změnil. A to vždycky k podzimu. Jako by sis uvědomil, že odlučka už trvala dost dlouho, tak ses nenápadně vplížil. Možná sis myslel, že to nepoznám. Ale to se náramně pleteš! Tebe já ucítím na dálku. A pokud sis myslel, že nepoznám, jak ses nacpal mým sýrem (stál mě majlant) i klobáska přímo od prodejců nebyla levná. Tak kamaráde, všechno jsem poznala a nemusíš se moc divit. Tvé stopy nelze přehlédnout.

Jak ráda vzpomínám na léto, kdy jsem byla naprosto svobodná, smířená se samotou, kdy jsem mohla dělat cokoliv. Fakt, nelžu! V bytě jsem si konečně pořídila sítě do oken, to aby mě neobtěžoval hmyz. Tak jsem větrala po celé dny, i noci. A to bylo vskutku úžasné. Jan tak nalehko jsem procházela bytem (někdy až moc nalehko). A lehké nebylo jen léto, ale i jídlo. Na talíře jsem si nachystala vše, co mám ráda. Od ovoce, zeleniny až po všechny možné druhy sýrů.... k tomu lehké vínko, prostě paráda. A co jsem nepozřela večer, klidně jsem mohla dojíst ráno. Hlavně BEZ problémů.

Přiznávám, že se mi občas na tebe mihla vzpomínka, ale tu jsem raději rychle zaplašila. Vždyť je léto a podzim je ještě daleko! Krásné, bezstarostné léto. Nač se strachovat. Ale i to jednou pomine, jako vše.

Tak to pěkně shrnu, milý sobče. Už ti je doufám jasný, proč tak ráda vzpomínám na léto. No proč asi? Protože jsi byl zalezlej pěkně v polích, hrabal ses v obilí, místo v mým okálovým papíráku. Nesral jsi mi všude po bytě a neignoroval ten kurva drahej špek, kterej jsem na tebe nastražila! A vůbec mě nezajímá tvoje výmluva, že ses dal cestou vegetariánskou a žereš jenom sýr! A to poslední, co bych si asi ve svým životě přála, je s tebou sdílet lůžko. Tak to ani omylem!. Tvé stopy byly všude. A ještě se drze ptáš, jak jsem přišla na to, že seš rodu mužskýho, teda myšák? to je naprosto jasný. Žádná dáma myška by takovej bordel po sobě nezanechala!

 

( foto: já)

Autor: Jitka Štanclová | středa 27.9.2023 19:50 | karma článku: 36,98 | přečteno: 9864x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 26,83 | Přečteno: 642x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74 | Přečteno: 340x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma: 32,34 | Přečteno: 2186x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma: 24,12 | Přečteno: 572x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Byla jsem jen obyčejná kuchařka, uklízečka.

Tak co, holky seniorky. Půjdem jim v tom školství nějak helfnout, co říkáte? Jaká by to byla škola bez nás všech kuchařek, školníků a uklízeček?

19.2.2024 v 20:20 | Karma: 36,12 | Přečteno: 1129x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

U Votic se srazila tři auta, ženu záchranáři letecky transportovali do Prahy

28. dubna 2024  15:57,  aktualizováno  16:33

U Votic na Benešovsku došlo k dopravní nehodě, havarovala zde tři osobní vozidla. Podle policie měl...

V Rakousku zemřel český turista, měl nehodu při jízdě na kajaku

28. dubna 2024  14:15,  aktualizováno  16:27

Při sobotní nehodě na kajaku nedaleko rakouské obce Scheffau zemřel 36letý Čech, uvedla rakouská...

Čína dokončuje „neviditelný“ bombardér. Máme lepší, nevzrušuje se Pentagon

28. dubna 2024  16:26

Číňané oznámili představení svého „neviditelného“ (stealth) bombardéru H-20. Pentagon to ale moc...

Trpí bolestmi, rok čekají na operaci zápěstí. V Česku dlouho chyběly umělé klouby

28. dubna 2024  16:25

V Česku dlouho chyběly umělé klouby do zápěstí. Pracovišť, která je dříve měnila, bylo v zemi jen...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik