Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Děcka, vy mě chcete snad zabít ?!

A nebo bych mohla použít titulek Seniorka v ohrožení. I to se může stát, pokud budu s dárkem, co mi byl naložen zacházet neopatrně!

Vánoční dárky lze darovat i přijímat kdykoliv, každý to má v rodině jinak. Naše rodinka se sešla až později, letos přibyla k vánočnímu stromku novinka - dva krásní vnoučci. V pokoji tak zavládl chaos, protože oba broučci už lezou, jeden skoro chodí, tak se pozornost soustředila více na ně, než na dárky. Papír z dárků škubali ostošest, víc je však zajímala izolepa. A tak jsem ani nevnímala, co si z hromady dárků vybírám já.

Klasika: ponožky, kosmetika, drogerie, něco do kuchyně, tady nějaká butela na pití. Aha, pomyslím si, děcka pamatují na to, že když jdu někam na výšlap, na houby, nesmí mi s sebou chybět voda. To jsou teda pozorní. A už se raději věnuji těm dvěma prckům, je jich všude plno. Navíc honem pohostit rodinku, nejdřív přípitek, vzájemné poděkování za dárečky, jak se sluší a patří.

"Tak babičko, copak jsi dostala a co říkáš na dárečky," ptají se potutelně. A já předvádím a ukazuji vše, co je na stole.

"A nač máš tu láhev, nevíš?" Byla trochu nezvyklá, to jo, zatím mi vždycky postačila obyčejná "petka". Tak mladí napovídají.

"Ta láhev i ten držák asi k něčemu patří, ne?" usmívají se a já už tuším nějakou kulišárnu.

"Babi, máš to dole na chodbě", dodávají a já teda běžím po schodech (kolena, nekolena) a na chodbě na mě civí velká krabice a v ní... koloběžka!

"Děcka, tak to je teda něco!", vykřiknu, ale pak se krátce zamyslím. Oni mě snad chtějí zabít. Je mi jasné, že o kolobrndě jsem básnila už nějaký čas. Od té doby, co jsem se na ní projížděla ve Františkových Lázních, však uplynul přece jen nějaký čas a moje tělesná schránka se podstatně změnila, dokonce se i zmenšila, ale bohužel jen do výšky. Přesto se mi oči zamlžily, a to své modročerné nadělení si ráda vyzkouším, až bude pohromadě. To by v tom byl čert, abych to ještě nezvládla. A za rok mi v tom už třeba ti malí člobrdíci pomůžou. Určitě podám info!

                              Tak Šťastný a veselý ten příští rok!

 

 

 

 

(foto Tomáš Štancl)

 

 

 

Autor: Jitka Štanclová | sobota 29.12.2018 11:27 | karma článku: 25,30 | přečteno: 907x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Kam se hrabe thermolka, když ti bliká kontrolka!

„Babičko, půjdeš se mnou k tomu zápisu?“ škemral můj vnuk Honzík, když se blížilo ono datum zápisu do prvních tříd.

28.4.2024 v 19:49 | Karma: 14,98 | Přečteno: 159x | Diskuse| Ostatní

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 26,83 | Přečteno: 648x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74 | Přečteno: 341x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma: 32,34 | Přečteno: 2187x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma: 24,12 | Přečteno: 572x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Jak se chystá převrat. V Německu začíná proces s extremistickou skupinou

29. dubna 2024  7:35

V Německu v pondělí začíná první z procesů se členy extremistické skupiny Říšští občané, kteří čelí...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Soud začal řešit podvod století za 2,4 miliardy. Okradených jsou tisíce

29. dubna 2024  6:21

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,83
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik