Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Než mě opíchal, zeptal se. "Nejste to vy, co píše ty blogy?"

Naprosto slušný blog, jen s malým poučením. Nikdy moc netlačit na pilu a babské rady brát s rozvahou.

A zase ta kolínka, teda zatím jen to jedno. Drastické šlehání kopřivami je už za mnou (viz blog minulý) a bolest neustupuje, ba co víc, graduje. A Bloger Praha se blíží!

"Do háje pojedeš, malá seniorko", řekla si moje kolena a stávkovala. Nastal víkend a bylo krušno. I najela jsem myší na kolonku "zaručené babské rady"  a začetla se. Trhání bylinek jsem zamítla ihned, ani bych nedolezla na tu louku. To by chtělo něco, co mám doma, popřípadě ve spíži. A už jsem ordinovala.

Pátek: Zábal z tvarohu. No jasně, však si vzpomínám, že i mamka takto léčila nožky. A už jsem si rochnila v tvarohovém odéru. Pěkně do rána. Sice jsem páchla jak při exkurzi v mlékárně, ale co, hlavně, když to pomůže.

Sobota: Zábal v zelných listech. Nové zelíčko (nemalý peníz), na to igelit, suchý hadřík a do rána pohodička.

Neděle: Nožka sice v nezměněném stavu, koleno stále oteklé, smrádek jak ve skladu zeleniny, ale vše vydržím pro dobrou věc. Takže zábal z kysaného zelí. Jen ať to vytáhne všechno to svinstvo!

Pondělí : Už k ránu. Koleno jak balón, taky tak červené a ta bolest!

"Asi je něco špatně, milá seniorko", zaúpělo koleno i já. A Praha se tak blíží! Musela jsem konat, hlavně sebrat zbytek zdravého kolene i rozumu a belhat se jak Meresjev přes celé město k ortopedovi pro pomoc. Jak já nesnáším ambulance a jehly!

Pan doktor mě vyslechl, s úsměvem shovívavě zhlédl spálené koleno, (sestřička podotkla, že zelí příště jen do žaludku) a už se nade mnou skláněl s injekcí v ruce.

"Nejste to vy, co píše do Idnesu?" podotkl. A já v tu chvíli oněměla, zapomněla na bolestivé píchání, jen s pusou dokořán ze sebe vyhrkla.

"No neříkejte, že MĚ čtete!" "Ano, čtu ty blogy" a dokonce mi pak podal ruku, že je rád, že mě poznal.

"Ale v té Praze s kolenem opatrně a pozdravujte tam." Tak jsem mu to slíbila. Komu se jen tak stane, aby na takovém místě a ještě v leže, vyslechl takovou poklonu. Ale jedno je jistý. Tanec s (Vlkem) se konat nebude. Malá babička blogerka se musí šetřit.

 

Související:https://stanclova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=712476

Autor: Jitka Štanclová | středa 15.5.2019 14:14 | karma článku: 28,73 | přečteno: 1966x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Kam se hrabe thermolka, když ti bliká kontrolka!

„Babičko, půjdeš se mnou k tomu zápisu?“ škemral můj vnuk Honzík, když se blížilo ono datum zápisu do prvních tříd.

28.4.2024 v 19:49 | Karma: 24,46 | Přečteno: 426x | Diskuse| Ostatní

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 27,06 | Přečteno: 656x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74 | Přečteno: 343x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma: 32,34 | Přečteno: 2189x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma: 24,12 | Přečteno: 572x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Dvacet let dotací z EU. Přinesly zločiny, ale i vlaky, techniku a splavné řeky

2. května 2024

Premium Lázně, které nevznikly a je z nich night club nebo zdvihací most, který se nikdy nezdvihl. Česko...

Rus má imperialistické myšlenky. Ukrajinou nekončí, říká velitel v Donbasu

2. května 2024

Premium Doněcká oblast (od zpravodajů iDNES.cz) Vymlácená okna, ale i celé domy srovnané se zemí. Tak vypadá Doněck a celý průmyslový Donbas....

Zelenskyj odvolal šéfa kybernetické špionáže kvůli skandálu s bytem manželky

1. května 2024  22:26

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj odvolal šéfa kybernetického oddělení tajné služby SBU...

V Břeclavi na chlapce spadla branka, na následky zranění zemřel

1. května 2024

V Břeclavi ve středu v podvečer po úrazu na hřišti zemřel dvanáctiletý chlapec. Policie okolnosti...

  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,12
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik