Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Hrůza, Špilas a lehké ženy

Konečně jsem se stala VIP, sice jen na dvě hodiny, ale díky i za to. Aspoň na chvíli mi nestoupl jen krevní tlak, ale i sebevědomí. 

Nastal totiž den, kdy jsem si konečně mohla vybrat vánoční dárek, v podobě koncertu Michala Hrůzy. Sice jsem musela oželet sraz blogerů v Praze, ale dárek je dárek a tak jsem vyrazila na Pražáka do Brna. Jelikož jsem byla podarována dvěma vstupenkami, oslovila jsem svou sestru. Chvíli váhala, ale pak souhlasila. Na koncert jsem se těšila a důležitě se pohybovala ve vestibulu už hodinu předem. S VIP vstupenkou a s drinkem, který k ní patřil, jsme se sestrou usedly hned do druhé řady a sledovaly přicházející.

"Tak se dívám, že zde budu nejstarší", pronesla najednou sestra. Ve mně až hrklo, nečekala jsem takovou připomínku.

"Jak tě tohle vůbec napadlo a vůbec, proč tohle řešíš?" doslova jsem ji osočila, ale potají jsem se taky zadívala do publika. Safra, ta ségra má asi pravdu, napadlo mě, a to jako že bysme už byly staré, nebo jak to myslela? Ale na další fráze už nebyl čas, pódium se už zaplňovalo samými ženami ze Synphonicy, pak nastoupil dirigent a hlavní osoba večera a program mohl začít. Parádní koncert, chvílemi mi sice vibrovala i kabelka, ale užívala jsem si to.

Po koncertě jsme se ještě kochaly osvětleným Špilberkem a pomalu scházely dolů z kopce na silnici. V tom mi volá syn, náš dopravce.

"Mami, kde se nacházíte?" Když uslyšel název ulice, začal se smát a káravě dodal. "Ještě se chvíli zdržím s prací, tak zůstaňte na místě, ale choďte opatrně a kdyby vám chtěl někdo zastavit, buďte opatrný, tam totiž kdysi postávaly šlapky", smál se ten holomek. Když jsem se rozhlédla po místě, kde jsme právě stály, neměla jsem fakt dobrý pocit. Světelná křižovatka, za námi noční bar a my dvě tam postávaly pod lucernou už dobrou čtvrthodinu. V tom jsem uviděla na druhé straně známé auto, a když navíc zablikalo, věděla jsem, že je to syn. Chválabohu, ulevilo se mi a nehledě na nějaké semafory jsem se rozběhla vstříc záchraně. Segra za mnou ustrašeně lamentovala, zvlášť když slyšela troubení. Ale slečny, kterým jsme právě vběhly do záběru byly jiného myšlení. Zřejmě si myslely, že na nás bliká nějaký kunčoft, tak na nás z okýnka horlivě mávaly s palcem nahoru a volaly:

"Ženský, dobrý, jste jedničky!". Takže vidíš ségra, ještě je to s náma dobrý, žádná hrůza...A Michal Hrůza byl vážně super! 

 

 

 

 

Autor: Jitka Štanclová | pondělí 27.6.2022 21:37 | karma článku: 24,81 | přečteno: 760x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 26,83 | Přečteno: 642x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74 | Přečteno: 340x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma: 32,34 | Přečteno: 2186x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma: 24,12 | Přečteno: 572x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Byla jsem jen obyčejná kuchařka, uklízečka.

Tak co, holky seniorky. Půjdem jim v tom školství nějak helfnout, co říkáte? Jaká by to byla škola bez nás všech kuchařek, školníků a uklízeček?

19.2.2024 v 20:20 | Karma: 36,12 | Přečteno: 1129x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Trumpova potenciální viceprezidentka zastřelila fenu. Byla nevychovaná, napsala

27. dubna 2024  21:46

Guvernérka Jižní Dakoty Kristi Noemová, kterou by si exprezident a předpokládaný republikánský...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

Velvyslanectví Thajského království
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant

Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat: 34 310 - 39 458 Kč

  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik