Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Ženy, proč nezkusit být sexy i po šedesátce ?

Politická euforie trošku polevila, trocha odlehčení je potřeba. To v našem "babinci" se o to snažíme jak se dá!

Pomalu ukládám ozdoby z vánočního stromku zpět do krabice, promítám si to vánoční veselí v hlavě. Bylo to fajn, sešla se po dlouhé době celá rodinka, tak to má být. Ještě stále se mi nechce uzavřít krabici s ozdobami, pohladím v duchu baňky i střapce, které navodily tu správnou vánoční atmosféru. A pak si řeknu: "Jitule, nesmutni, uvař si kafčo!" a to se i stalo. A s kafíčkem, já prostě musím usednout k počítači. Proběhnu zběžně titulky a v tom mi to padne do oka!

Trendy v prádle v letošní módě: Popruhy, ozdoby na bradavky, dokonce i baňky! A já načisto ustrnu. Baňky, to jako fakt? Živě jsem si představila zrcadlo, které mi krutě představuje má kdysi pevná, dost velká prsa, nyní pravda povadlejší, doslova visící a na nich zavěšený třeba sněhuláček, nebo rybička. Už při pouhé představě jsem chytla záchvat smíchu a vzpomněla si na náš "babinec". To jsme my, holky po šedesátce, které úplně nezblbly ze všech seriálů, co existují a rozhodly se trávit každý čtvrtek pospolu.

Témata jsou vždycky naživo a zatím bez cenzury. Politiku neřešíme, nemocem se taky vyhýbáme a když třeba jen trochu zabrousíme na negativní stranu, poslechnu rozkaz:

"Jitko, honem načni nějakej tvůj blog, hlavně veselej". A veselí, dobré nálady je třeba jako soli! A když s holkama zabrousíme do lehtivějších vod, to je teprve sranda. Jedna kolegyně zkoušela před zrcadlem, jestli je znatelná jizva po nepříjemné operaci žlučníku. Jak ji bůh stvořil, si stoupla před zrcadlo a zajásala:

"Ty bláho, je to dobrý, ona tam není." Myslela tím jizvu, která se táhla přes celé břicho. Ale ouvej, jak si nazvedla špíčky a hlavně prsa, jizva byla na světě! Ale nehroutí se z toho, ani já, protože mou dlouholetou jizvu taky kryjí špeky a já jsem jim za to vděčná. No a navíc mi ty trendy v módě pořádně zamotaly hlavu. A co z toho vyplývá?

Ještě, že jsem ty ozdoby neschovala na půdu, budou se třeba hodit!

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jitka Štanclová | sobota 14.1.2023 19:56 | karma článku: 22,79 | přečteno: 576x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Poštovní schránka na rohu ulice...

Tak tuhle báseň, kterou se mnozí z nás učili, jako já, zná snad každý. Zrovna tak má každý z nás poštovní schránku, jako já. Sice nekvete modře, ale vážit by si jí mohli aspoň pošťáci.

7.5.2024 v 19:06 | Karma: 19,40 | Přečteno: 321x | Diskuse| Ostatní

Jitka Štanclová

Kam se hrabe thermolka, když ti bliká kontrolka!

„Babičko, půjdeš se mnou k tomu zápisu?“ škemral můj vnuk Honzík, když se blížilo ono datum zápisu do prvních tříd.

28.4.2024 v 19:49 | Karma: 25,04 | Přečteno: 461x | Diskuse| Ostatní

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 27,18 | Přečteno: 661x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74 | Přečteno: 344x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma: 32,41 | Přečteno: 2191x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Ukrajině nastává „nejtemnější hodina“. Začíná mluvit o jednání s Rusy

3. května 2024

Premium Ukrajinské armádě se stále nedaří stabilizovat situaci na frontě a nálada v Kyjevě je čím dál...

V Česku je opět k vidění silná polární záře, jak astronomové předpověděli

9. května 2024  12:33,  aktualizováno  10.5 22:42

Kvůli mimořádně silné eruptivní aktivitě Slunce v posledních dnech je v Česku opět možné vidět...

V Petrohradě autobus s dvacítkou lidí divoce kličkoval a pak se zřítil do řeky

10. května 2024  14:27,  aktualizováno  22:30

V centru Petrohradu v pátek přišlo o život nejméně sedm lidí, když z mostu do řeky Mojky spadl...

QR kód vedl k zubaři. Policie v první den MS řeší falešné lístky za 400 tisíc

10. května 2024  17:56,  aktualizováno  22:24

S pátečním začátkem hokejového šampionátu přicházejí i první podvedení fanoušci, kteří si zakoupili...

Pivo za stovku a žádný kravský zvonec! Hokejové fanzóny před stadiony ožily

10. května 2024  19:27,  aktualizováno  21:42

Fanzóny zaplnily stovky fanoušků oblečených do národních dresů, s pomalovanými tvářemi a...

Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby
Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby

Přebalit, vykoupat, umýt hlavu, pořádně promazat celé tělíčko... Skvělým parťákem pro takový večerní rituál je sebamed Baby. Sháníte-li jednoho...

  • Počet článků 657
  • Celková karma 26,33
  • Průměrná čtenost 887x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik