Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

S mou figurou číšnici neudělám

Aneb malá blogerka lapena do sítí. Někdy se to schumelí a je pravda, že některé věci jsou i předvídatelné, aspoň u mne.

Dnes je to přesně měsíc, když jsme s mou dlouholetou kamarádkou usedly pod břízkami a zavzpomínaly. "Holka, už je tomu čtyřicet let, co jsme se sem nastěhovaly, toto letí", a při tom plkání jsme si plánovaly, jakou oslavu k tomu výročí za týden uděláme. Jasně, že oheň, opíkání, srandy kopec, inu jako zamlada. Ale už se stmívalo a byla dost zima, tak jsme se rozhodly jít na kutě. "Chceš pomoct s tím vším?" zeptala se Ivča. "Kdepak, já to zvládnu, jako vždycky", zamachrovala jsem a přitom strčila pod jednu paži deku, pod druhou paži použité obaly (hlavně vytříděné) a do rukou tác s nádobím. Každá míříme do jiného vchodu, já se ještě ohlédla a hlasitě kamarádku informovala, jakto, že se světlo bodovka nerozsvítilo, když v tom cítím nějaký zádrhel. Byly to vteřiny, kdy jsem jak blbka chránila prokletý tác, který vzápětí stejně letěl stejným směrem jako já a to k zemi. 

Levé koleno to jistilo, vzápětí druhé a pravá ruka. Hlavně né na hlavu! Ale stejně jsem cítila, jak moje hora masa a hlavně sádla nepěkně pohnula s mým tělem a že to žebírka odnesou. Vzduchem se zároveň nesl i nepěkný výkřik do tmy. Ten zachytila (už ve dveřích) má sousedka a běžela ke mě. Její první slova zněla.

"Jejda, copak se ti stalo. A hrníčku upadlo ouško".  "Ser na ucho, ale co moje žebra???", vztekle jsem odpověděla a už jsem se sbírala ze země, z dlaně vyškrabala zadřené kamínky a belhala se domů s tím, že si sama poradím. Ale nastaly krušné dny. Kdo nezažil bolest žeber, i když ne zlomených, nepochopí. Jen ulehnutí do lůžka je problém a vstát z něj, ještě větší. V ložnici místo vzrušených erotických vzdechů se po celý čas ozývaly výkřiky naprosto jiných, zato velkých rozměrů, které aspoň ulevily. A jak! Navíc, když jste momentálně sami v bytě, musíte si prostě poradit. Sakra dobře si rozmyslet, kolikrát vstanete. Pak usoudíte, že nejlépe udělat hodně věcí naráz. Takže: Jídlo k posteli, zároveň i pití. Kolem sebe pěkně po ruce všechny ovladače co vlastníte, protože každý centimetr rozhoduje. Pak léky, masti...

Opatrně, nejlépe pomocí francouzské hole se postavit, podotýkám že s nádechem, vše připravit k lůžku a rovněž s nádechem ulehnout tak, jak to tělo dovolí. A taky se může stát, že sotva se jakžtakž uvelebíte, přijde na vás velké nutkání na vécko. Tak to už je potom doslova horor! Co vám mám povídat. Musela jsem v té době zrušit zájezd a zanedlouho mě navíc čekalo setkání blogerů v mém rodném městě, které jsem sama vymyslela. S hrůzou jsem psala kolegovi Jaromírovi, že se modlím, abych byla vůbec schopná.

"Tak se modli, máš na to týden!" odpověděl mi Jaromír a já tedy na ten sobotní sraz jela. Všemi mastmi mazaná, dalo by se říct, trochu shrbená, ale vše dopadlo dobře. A do jakých sítí jsem se lapila, jak píšu v úvodu? Přímo do kari sítí, které ležely před domem. Naštěstí jsem do nich nespadla, jen se o ně zachytila. To už by byl jiný příběh. Ale jedno je jistý. S mou figurou a šikovností jsem nikdy nedonesla  bez úhony ani kafe, takže číšnice by ze mě rozhodně nebyla. Takže poučení? Když neumíš chodit, můžeš se i zranit!

Tak to byli mí skvělí pomocníci. Drbátko na záda nejen že posloužilo k přiblížení různých předmětů, ale i jako nástroj k namazání zad. A hůl zcela nepostradatelná!

Krásné a pohodové léto přeji

 

 

(fota: já)

 

Autor: Jitka Štanclová | sobota 3.6.2023 20:45 | karma článku: 22,96 | přečteno: 478x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Kam se hrabe thermolka, když ti bliká kontrolka!

„Babičko, půjdeš se mnou k tomu zápisu?“ škemral můj vnuk Honzík, když se blížilo ono datum zápisu do prvních tříd.

28.4.2024 v 19:49 | Karma: 24,46 | Přečteno: 426x | Diskuse| Ostatní

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 27,06 | Přečteno: 656x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74 | Přečteno: 343x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma: 32,34 | Přečteno: 2189x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma: 24,12 | Přečteno: 572x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Protesty studentů eskalovaly i v Kalifornii, jeden člověk skončil v nemocnici

2. května 2024  8:11

Na Kalifornské univerzitě v Los Angeles (UCLA) se v noci na středu střetli proizraelští a...

Amsterdam bojuje proti nerovnosti v močení. Vyčlení miliony na veřejné záchodky

2. května 2024  7:53

Radnice v Amsterodamu po několikaletém nátlaku ze strany žen vyčlenila čtyři miliony eur (přes 100...

Kyjev na Rusko vyslal drony, balistická raketa v Oděse způsobila požár

2. května 2024  7:20

Sledujeme online Ukrajinské drony v noci na čtvrtek poškodily energetickou infrastrukturu v západoruské Orlovské...

Tlaková níže přinese mírné ochlazení. O víkendu bude oblačno, přijdou i bouřky

2. května 2024  6:54

Přímý přenos Silný vítr a nebezpečí vzniku požáru na vybraných místech v Česku hrozí ještě ve čtvrtek, výstrahy...

  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,12
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik