Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

"Stydím se za své tělo, tak raději nechodím k lékaři

...nechci, aby někdo viděl to, co mám dole", říká Jolana. Tak tenhle titulek nešlo přehlédnout! Ale ouha.

No řekněte sami, vás by hned po přečtení nenapadla zvídavá otázka, co tak hroznýho má údajná Jolana dole? Ač jsem se snažila sebevíc, článeček mi nešel otevřít, jen pár peprných diskuzí.(ŽENA-IN) Ale ať byl článek skutečný, nebo smyšlený, nahrál mi k nedávným diskuzím v našem babinci. Tam se totiž dějou věci, možná si to někteří  (některé) z vás dokáží představit. A navíc si troufám říct, že tyto případy jsou fakt pravdivý.

"Máte to tam pěkný", sdělila mi gynekoložka, sotva jsem rozklepaná stanula zase v původní poloze. To samé mi řekla i před rokem. Naše nová, mladá paní doktorka rozhodně nechválila dolní vzhled, ale precizní práci lékařů už z dob dřívějších. A to se cení. Možná by se patřilo říct to i jim. Taky ještě žijí, jako já. 

Tuhle jsem se zrovna chystala do našeho babince, před zrcadlem raději s jedním okem přivřeným, a druhé oko mi jak na potvoru spočinulo na obrazovce televizoru. Tam byl zrovna záběr na sochu Věstonické Venuše a její "křivky". V mžiku jsem nevěděla, zda brečet, nebo se smát, té podobnosti. Ale co už, Jitule, nějaká opěvovaná ženština z dob mamutů tě přece nemůže rozhodit. Ty tu nepravidelnost přikreješ, ale ona ne! A spokojeně jsem odešla za duchnama, jak se my, ženské, někdy v babinci nazýváme. A jako by toho nebylo málo, hned v úvodu započala svou řeč Hana.

"Ženský, víte nad čím jsem přemýšlela, když jsem nemohla spát? Proč nám ve stáří čím dál víc zarůstá huba a tam dole to naopak řídne!" no nezabili byste ji? A k tomu se hned přidalo pár dávných vtipných moudrostí babiček:

Pro klid v rodině podržím i sousedovi....Pro klid v rodině podržím, i kdyby se měla zásmažka spálit. Možná, že i tyto moudrosti jsou smyšlené, jako mnohé titulky v novinách. A tak Jolano, nestyďme se za své tělo, ani za sebe. Všechno se dá přece řešit. Hlavně zdraví a humor. Je to sice otřepaná fráze, ale věřte mi, že zabírá.

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jitka Štanclová | pátek 24.11.2023 20:25 | karma článku: 28,95 | přečteno: 1155x
  • Další články autora

Jitka Štanclová

Mami, jak jsi to dokázala?

To mi vždycky vrtá v hlavě, kdykoliv si na tebe vzpomenu. Zvlášť dnes, kdy se slaví Mezinárodní den matek.

12.5.2024 v 12:52 | Karma: 35,61 | Přečteno: 2484x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Poštovní schránka na rohu ulice...

Tak tuhle báseň, kterou se mnozí z nás učili, jako já, zná snad každý. Zrovna tak má každý z nás poštovní schránku, jako já. Sice nekvete modře, ale vážit by si jí mohli aspoň pošťáci.

7.5.2024 v 19:06 | Karma: 19,94 | Přečteno: 387x | Diskuse| Ostatní

Jitka Štanclová

Kam se hrabe thermolka, když ti bliká kontrolka!

„Babičko, půjdeš se mnou k tomu zápisu?“ škemral můj vnuk Honzík, když se blížilo ono datum zápisu do prvních tříd.

28.4.2024 v 19:49 | Karma: 25,11 | Přečteno: 504x | Diskuse| Ostatní

Jitka Štanclová

Babičko, já do té školy nepůjdu!

Prohlásil můj vnuk Honzík poté, co jsem mu připomněla, že brzy nastane den, kdy půjde k zápisu do první třídy. "Vždyť já nic neumím!"

5.4.2024 v 21:09 | Karma: 27,32 | Přečteno: 700x | Diskuse| Ona

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma: 21,74 | Přečteno: 357x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Experta Antoše srazilo auto. Je mimo ohrožení života, MS komentovat nebude

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  19:07

Hokejový expert České televize Milan Antoš už na domácím světovém šampionátu komentovat nebude. V...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Jsem vinen, přiznal se souzený cizinec, že ubodal svého otce a zranil matku

14. května 2024  8:41,  aktualizováno  9:55

Krajský soud v Olomouci dnes začal projednávat případ mladého muže z Ukrajiny, který loni v březnu...

Tříletý chlapec zemřel pod koly závodního trucku, očekává se verdikt soudu

14. května 2024  9:44

U kladenského soudu dnes patrně padne rozsudek v kauze tragické nehody, která se stala v dubnu 2022...

Vánoční pohádky

14. května 2024  9:07

Každý rok televize soupeří o to, která uvede oblíbené a již klasické vánoční pohádky jako jsou Tři...

VIDEO: Bouřka strhla na lidi v Bombaji obří billboard. Desítky jich uvěznil

13. května 2024  21:28,  aktualizováno  14.5 8:48

Nejméně 14 lidí zemřelo po pádu obřího billboardu, který se zřítil při pondělní bouři v indické...

Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA
Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA

Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...

  • Počet článků 658
  • Celková karma 27,42
  • Průměrná čtenost 886x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik