Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

No to teda, u nás vůbec nic:-(:-(

1 0
možnosti
Foto

Tak hlavu vzhůru, zaprší a bude! R^;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Nakonec přece jen krásná houbová úroda, Jitko:-)

1 0
možnosti
Foto

Jasně, pokud slíbíš, musíš se snažit ;-D

1 0
možnosti
DT
MJ

Pěkný blog. Po třech dnech volna zmizely z našeho lesa všechny houby, rozkopali i muchomůrku a mně se tak líbila. Teď ještě posbírají klasy kukuřice na poli, nařežou dřevo (furt tam někdo krade) a bude klid po pěšině. A já si s Mary (pes) zase budu užívat... Zdravím.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Magdo, díkyR^ I tak se umí lidi chovat. Komu udělá radost rozkopat muchomůrku, to fakt nechápu.8-o

0 0
možnosti
Foto

Jitko, houby zřejmě podzim milují. Hezkys je zvěčnila než skončí v kuchyni:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, já miluji obojí. Podzim i houby!;-)DíkyR^

0 0
možnosti
JB

J18a63n 16B50í21l13e60k

2. 10. 2015 13:53

Moc hezké, houby závidím, tady jsem letos ještě nic nenašel:-).

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jane. Já pořád doufám, že se dostane na všechny, až zaprší.R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělá náladovka, Jitko!:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ivčo, bylo to bezva. Takový nádherný dny se musí prostě využít R^;-)

1 0
možnosti