Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Jitko, též se mi to občas stává, ale debilizátor pro tyto účely nepoužívám. Spíš se snažím soustředit na jednu věc, abych zarazil proud myšlenek, které se snaží přeskakovat z jednoho na druhé. Časem to pomůže, někdy:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, příště vyzkouším to vaření a nebo s čelovkou do lesa;-D

1 0
možnosti
Foto

Já osobně také špatně spím. Ovšem také již velmi málo chodím na rekreační procházky, zlenivěl jsem, škoda. To je počítačem, ne úbytkem sil.

Mozek prací a přamýšlením furt v pohotovosti a nepatrný odpočinek a rekreace. Televize je mor, ta zdánlivě uspává, mozek je ale stále aktivizován a to je chyba. Ale asi jak u koho, u citlivějších lidí to může být problém.

Já mám zase naproti domu kde bydlím fabriku. A tam se bez ohledu na noční klid, i když jsme si na to mnohokrát stěžovali, začne na jejich dvorku rámusit motorovými a ručními vozíky už ve 4 hodiny ráno. No a když se mi konečně podaří v pozdních hodinách zaspat, tak přijde tento budíček.

Únava prací a ještě k tomu alespoň hodina procházky v rekreačním prostředí. Kde jsou ty časy, kdy jsem chodil na daleké tůry.

1 0
možnosti
Foto

Tak u nás na vsi je ticho, zvlášť v noci. Už jsem si na to zvykla. Dříve jsem bydlela u hlavní silnice na Olomouc, kdy se dům třásl po každém projetí auta. Vycházky se psem mám jako každodenní program, to nemůžu ošidit. Ale přesto se občas zadaří bezesná noc, jako ta dnešní. Myška ale přežila, máme ochrannou pastičku;-)

0 0
možnosti
Foto

Čau, já jsem taky nemohla spát.;-) Tak jen doufám, že tu taky nemám myšku.8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

Klárko, pořádně se porozhlédni. Zde nebyla půl roku a zrovna dneska, mrška! ;-D

1 0
možnosti
MP

Podle mých zkušeností je nejhorší začít něco promýšlet. V domnění, že než usnu, tak si promyslím, jak budu dělat to či ono, jak si zorganizuji příští den apod, tak mozek, potvůrka jedna, se akorát nastartuje, že usnout se mu nechce ani náhodou. Nejlepší je ta televize a nechat ji běžet. Pak ji vypínám třeba po dvou hodinách spánku, totálně rozespalá a daří se mi zase usnout.

1 0
možnosti
Foto

Marie, bude to asi pravda s tím promýšlením. A taky na mě nezabírá, že čím víc jsem ten den unavená, tím líp spím. Ještě že už nemusím do práce.;-) Zdravím R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 659
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 884x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik