Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jestli neporostou v tomhle vlhkém a teplém létě, pak už nikdy. Já jsem první vlnu propásla, potom, asi před týdnem, jsem narazila na několik klouzků, a před pár dny jsem si šla, téměř najisto, pro kuřátka. Rostou už kolik let na stejném místě a málokdy mi je někdo vybere, do takového terénu se málokomu chce. Mě pořádný úlovek hřibů teprve čeká, snad už tento víkend. Ty růžovky a rozměklé babky počítat nemohu. Pro jistotu jsem předevčírem spotřebovala poslední houby usušené předloni (vloni to byla bída), abych dózu vyprázdnila a připravila pro nový příděl. Lovu zdar a Vám, zdatné blogerce, karmu!

1 0
možnosti
Foto

Jarmilo, pevně doufám, že to bude hotová pastva!;-)Díky za přečtení a příspěvekR^

0 0
možnosti

Jíťo, víš co to je klamavá reklama?:-)

To je.....když s ohledem na název blogu, chybí fotka striptérky!:-))))))

Ale jinak úlovky super!

2 0
možnosti
Foto

Marie, právě že beru ohledy na ostatní. Dovedeš si představit ty následky?;-D

1 0
možnosti
Foto

R^

Tvrdil potom jeden v šenku, že potkal v lese divoženku;-)

2 0
možnosti
Foto

I to je možný! Každopádně se zítra poptám po vsi...nenápadně!!;-D

1 0
možnosti
Foto

R^:-) Krásný úlovek. Jenže já ten skutečný striptýz u důchodkyně dnes ráno před nádražím viděla v plné "parádě". To už tak veselé není, když člověk ztratí důstojnost. Když jsem ale viděla ten nadpis, trochu ve mně hrklo, kde by ses tam vzala..;-)

3 0
možnosti
Foto

;-DSoňo, tak to mám teda štěstí, že matička Praha je tak daleko! Uf, to se mi ulevilo!

2 0
možnosti
Foto

;-DA já myslela, kdoví, co se nedělo.R^

1 0
možnosti
Foto

Dělo a to je málo? Sranda musí být!;-D

3 0
možnosti
Foto

Zase jsem nalítnul na titulek;-D. Ahoj striptérko:-).R^V

2 0
možnosti
Foto

;-DTak teď ses přiznal! ZdravímR^;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak jsem zase neco prosvihnul:-);-D

3 0
možnosti
Foto

Jó, být včas na správném místě, to je terno. V mém případě ty hříbky;-D

2 0
možnosti
Foto

a pak že neprší a nerostou:-)

3 0
možnosti
Foto

Tak to mě právě taky překvapilo, včera s košem a nic;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,16
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik