Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

obdivuji vás, mě to stále ještě míjí;-)

1 0
možnosti
Foto

Libuše, kolem mne, to jen lehce prolítlo, ani jsem nestála o to, aby se zdrželo;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, chystá se odhalení před celým národem... slyším Pokémon a nechci vědět... vůbec nevim, co to obnáší, co ta ,,hra,, je... a ty jsi první, u které mám splněno tak třicet procent proniknutí... ono jakmile je něčeho ze všech stran moc, stávám se neandrtálcem, který to odhazuje jako něco, co vůbec neví proč to zkoumat...

děkuji za nenásilné naznačení...:-) a hurá... dnes chytám slonyR^

2 0
možnosti
Foto

Radko, co máš z toho, já si připadala hůř, než neandrtálec a vidíš, jak je snadné být COOL!;-D

1 0
možnosti
RE

I ty, Brutte?!! Jitko, o tomhle jsem se dozvěděl teprve před pár dny v Norsku, když jeden kluk, co jel s náma vysvětloval, proč i v tak řídce osídlené zemi do sebe lidi vrážejí s napřaženými mobily! Zase mám o iluzi o lidstvu méně:-);-D

2 0
možnosti
Foto

No vidíš a přitom sjíždíš celý svět! Já musela jen do ZOO, abych to zjistila;-D

1 0
možnosti
Foto

sem věděl že se dostaneš do obrazu:-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, vzhledem k tomnu, že čteš jinde mé postoje právě k pokemonům, ušětřím si slov. Ale napsání a článeček zaslouží uznání.R^

2 0
možnosti
Foto

Pavle, dosud šli pokemoni mimo mne a doufám, že to tak zůstane. Jen tento zážitek mi stačil.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Hm, dobře, každému budiž dle jeho přání. Jsem holt staromódní a mám radši ty opravdový. Ať už jde o cokoli;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, taky budu raději normální, než světováR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, mně takhle chytala Pokémona má bývalá spolužačka na mé vlastní zahradě, vůbec jsem netušila, že se mi tam něco takového poflakuje ;-)

1 0
možnosti
Foto

Helčo, tak na zahradu ať mi nelezou!;-D

1 0
možnosti
DV

D42a50v50i51d 71V40l62k

29. 8. 2016 14:28

A tak aspoň se kluk hýbe a nesedí u PC ne!;-) Taky bych je měl začít nahánět, třeba bych zhubnul;-D

1 0
možnosti
Foto

A víš, že mě to taky napadlo? Jdeme do toho!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,12
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik