Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A to jsi do toho dala celé srdce! Ještě že ti porota nadobro neznechutila básničky. Je spousta těch, ke kterým se člověk rád vrací, i když si je (jako např.já) nepamatuje.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, i kdyby jsi mě o půlnoci vzbudila, budu přednášet, jako když bičem mrská, tak jak nám bylo od učitelů vštěpováno s vyjmenovanými slovy;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Teda, ty seš takovej rebel, a ani o tom nevíš!;-D;-D;-D

Taky jsem jednou byla na soutěži, ale byl to trapas. Učitelka mě vybrala jen proto, že mi jediné ze třídy věřila, že se naučím CELOU báseň.;-D

1 0
možnosti
Foto

To je hned, rebelkou proti své vůli!;-D paměť jsem měla dobrou, už ve školce jsem se naučila dlouho básničku...a jak to dopadlo, naučila ses?;-)

1 0
možnosti
Foto

..moje maminka vedla ve Třebové recitační kroužek, taky jsem recitovala, ale moje sestra Lenka líp - taky je hérečkou! V padesátých letech se Kohout recitoval všude... nojo...čas oponou trhnul a bylo najednou všechno jinak. Moc pěkná vzpomínka, hned jsem si vybavila svoje recitování, dík!R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc mě to bavilo i různá vystoupení s pěveckým souborem, kde jsem dělala i konferenciérku (asi tu nejmenší na světě), protože mi mikrofon museli dávat naležato.;-D Tato básnička se mi moc líbila, týkala se nás mladých, nějaké pozadí o autorovi jsme vůbec neřešili, nebyl důvod. Zuzko, díky za zastavení;-)

0 0
možnosti

Jituš, to byla ale troufalá volba:-) Když si představím, jak se slovutná komise asi ošívala...Kdyby to přešli, nikdo by to jistě neřešil. Hlavně, že ti nezkazili vztah k poeziiR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Marie, oslovil mě především obsah básně, tenkrát nefungovala média jako dnes a bylo to možná dobře.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Taková byla tehdy doba, Jitko. A mimo jiné to odnášeli ti, kteří vůbec nedovedli pochopit, co je špatně. Jako zrovna Ty:-(

1 0
možnosti
Foto

Honzo, byla taková doba, ale přesto mi připadá ta dnešní v lecčem podobná;-)

1 0
možnosti
JK

To jste mi připomněla, dcera byla také jednou na recitační soutěži. Moc si na tom zakládala, přípravu udělala opravdu poctivě. Tenkráte skončila také "pouze" s diplomem. Důležitá byla zkušenost, kterou získala. Místa v popředí obsadily děti učitelek, případně jejich oblíbenci. Co na tom, že jedno při přednesu koktalo, druhé zapomnělo část textu atd. Vícekrát už nerecitovala....

1 0
možnosti
Foto

Recitovala jsem moc ráda už od školky a vždycky mi záleželo jen na tom, "co tím chtěl básník říci", nic víc jsem neřešila, a nehledala v tom ani dobu, která se zrovna odvíjela. Na recitování jsem však nezanevřela. Děkuji vám za příspěvek;-)

0 0
možnosti
JS

R^:-) taky jsem recitovala, jako malá - sice jen na vítání občánků a besídkách pro vojsko, ale tu trému pamatuju živě :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, na člověka to najednou padne, až znehybní, ještě se mi o tom zdává, ale bylo to nezapomenutelné:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,12
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik