Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Tak ať to panu Štanclovi opět vyjde:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jen aby mu to pak nevlezlo do hlavy, peníze kazí charakter, jak známo;-D

2 0
možnosti
Foto

Zkuste i jiný rádio:-)

1 0
možnosti
Foto

Mě už to nějak přešlo, ale kdopak ví, nikdy neříkej nikdy!;-)

0 0
možnosti
Foto

Takže Ty jsi slavná paní Impulsová, to jsou mi věci!8-oTak ať vám ta věž ještě chvíli slouží, alespoň do příští výhry.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, to zní skoro jako paní Colombová;-Ddíky!

1 0
možnosti
MR

M35a36r23t29i78n 91R33a94m

7. 2. 2017 14:31

Blahopřání k výhře!:-)

1 0
možnosti
Foto

Je to už hodně dávno, ale věž stále máme. A výhra může zase být, neboť muž je opět registrován;-)díky za návštěvuR^

0 0
možnosti
MB

V kolektivu autobusové přepravy, vzal kolega THP , krátký zájezd. Bodrý chlapík, účastníci shromážděni - řidič nikde ! Asi zaspal - volám mu přes dispečink ... Dlouze zvoní nic, pak mobil kdosi zapnul a ozvalo se to - "Halóó tady impulsovi" . Říkám mu - ty koko.. , za 15 minut máš odjezd ! Nevymýšlím, (100 % pravda), smějeme se tomu dodnes, kolega dostal novou přezdívku - Zájezd odjel s impulsovým ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Naprosto vám věřím. Tehdy jsem zasedala v zastupitelstvu naší obce, třikrát se mi stalo, že mi po ránu, právě v tom nebezpečným čase volalo pražské číslo. Samozřejmě jsem ze sebe vysypala "halo tady Impulsovi". Jednou to byli památkáři, pak nějaká banka a dokonce zpráva hřbitovů...všichni se tomu pousmáli;-)Díky za čtení a příspěvekR^

1 0
možnosti
OK

O15t64a 64K92i22n40c

7. 2. 2017 14:21

Karma. R^ A dobře jsem se pobavil při čtení tohoto blogu. Ale ráno stejně nebudu telefonovat manželce.

1 0
možnosti
Foto

Oto, moc vám děkuji za čtení, ráda jsem pobavila:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jé, Jitko, to je paráda. Zeptej se manžela, jestli v ten moment musel něco říct do éteru. Tedy jestli Ti to přizná:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, vše mi líčil několikrát. Dokonce ho slyšeli z éteru známí, tak mu hned volali. V tu chvíli zrovna řídil po Praze auto, taky si nejdřív myslel, že si ho někdo dobírá, ale měl z toho zážitek. V současné chvíli je opět zaregistrován, tak je ve střehu;-D

1 0
možnosti
Foto

8-očubrním8-o taky jsem myslela že je to jen naoko-tak dodatečně blahopřání k výhřeR^

1 0
možnosti
Foto

Líbo, už pár let víme, že to naoko není, tedy já to věděla, jen muž se musel přesvědčit;-D Ahojky, přeji pěkný den a díky za čtení;-)

0 0
možnosti
JS

;-) štěstí se občas unaví a sedne i na - člověka ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

To je přesně ono;-Ddíky za čtení a hezký den přeju;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,12
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik