Diskuse

Pojďte holky, budem spolu šudlit.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šudlit je krásné slovo, dosud jsem je neznal.

A až holky přestane udivovat šufánek, zkus na ně zhlavec ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Martine, právě jsem prášila z okna zhlavec i cíchy;-DDík za nakouknutí!

1 0
možnosti

Rozesmálas ́ mě;-D - a navíc se teď budu zdráhat napsat o chodském nářečí. Už jsem se k tomu chystala. To mám za to...)))

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, naopak, musíš o něm napsat, to se zase já přiučím!;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ Chtělo by to založit internetový kurz místních výrazů. ;-) Tvé výrazy jsem znala, ale šudlit tedy ne. Už abych začala sbírat katalogy, až přijedeš, abychom mohly spolu šudlit.;-);-D

2 0
možnosti
Foto

Katalogy sbírej, no vlastně stačí jeden, tam je toho šudlení až až;-D

0 0
možnosti

R^ tož jsem se vzdělal, tedy šufánek a podobné znám, ale to šudlení (tedy jestli je i u vás povoleno dělat ze sloves takto podstatná jména) jsem fakt neznal. Líbí se mi. Má to i nějaký širší výklad? Třeba šudlím denně a ani o tom nevím (v katalozích takto nešudlím, proto se ptám):-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, ráda jsem se podělila.;-) Určitě taky šudlíš, ani o tom nevíš. Když třeba intenzivně drhneš podlahu, či auto, nebo něco čistíš stále na jednom místě. Třeba skvrnu po rozlitém červeném vínku na klávesnici musíš pořádně šudlit, aby zmizela...atd;-DPřeji krásný slunečný den (u nás zrovna je)

1 0
možnosti
Foto

Do Lidlu, do doktora, je to zimné a rožni ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ivko, my si rozumíme, až se sejdem tak poplkáme;-D

1 0
možnosti

Jitko, co šudlit?, ale lozit a móňat! A ještě k tomu kvíčeró! To taky děláte?:-)

2 0
možnosti
Foto

Maruš, vše, co popisuješ, znám velice dobře, až intimně. To takhle "kvičeró", jsem potajmo móňala a tajně lozila tak, aby naši nevěděli, kam směřuju. Jasně, že to bylo na tajňačku fajnový rande! A těch rande bylo daleko víc, než se dá vůbec popsat.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to fakt neznám. Já tak maximálně občas "škudlím" nebo něco "šmudlím", ale tohle je pro mne novinka. Ale schválně, víš, co to znamená "pacrle"? Tenhle výraz používáme u nás v rodině a ještě jsem ho nikde jinde neslyšela, ale ty jsi taková světaznalá...:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, přiznám se bez mučení, že nevím co je "pacrle". Ač v pokročilém věku, tak tápu!;-D

0 0
možnosti
Foto

;-DR^Tak jsem si říkala, co to asi bude znamenat??;-)

1 0
možnosti
Foto

A už jsi to aspoň pochopila???;-D

1 0
možnosti

U kamaráda na Vysočině prý jíjou žlicou, mám slíbeno, že mě v létě obohatí dalšími výrazy :-)

1 0
možnosti
Foto

Jano, u nás je to stejné, jen s krátkým i...jijou;-)

1 0
možnosti

"Dobrá hospodyňka šuká, i když manžel spinká" stará vyšívaná kuchařka.

2 0
možnosti
Foto

Ano, i s tímhle překvapil můj muž u nás o velikonocích...šuká se po bytě (uklízí), i šuká pomlázkou (mrská). Jiný kraj, jiný mrav;-)

0 0
možnosti