Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

R^ Tři zákaznice v zelenině:

První: "já bych chtěla okurku, delší a tenčí."

Druhá: "já bych chtěla radši kratší a tlustší."

Třetí: "mě je to jedno, chci to na salát."

1 0
možnosti
Foto

Romane, právě na tento vtip jsem si v tom obchodě vzpomněla taky, ale tys ho napsal za mě, já se styděla, takže dík!;-D

0 0
možnosti
MB

Rád vzpomínám na korektní bonmoty předcházející generace - volně, před dětmi ... Chatová osada - je ráno, otevírají se okna ... Soused zdraví rodiče s dotazem - Co děláš ... !? Ále, chystám se opět něco kutit ! Odpověď - No, já nejraději kutím se svou ženou Boženou ! ... (Absolutně bez vulgarit, včetně jejich chování u táboráku, když popili i kvasné nápoje) ... Paní mladá, máte ráda hada !? ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Miroslave, pěkné! Děkuji za nahlédnutí;-)

1 0
možnosti
MV

a neni to u okurky jedno, kdyz je stejne na salat?????

1 0
možnosti
Foto

Jó, to věděly jen ty dámy!;-)

0 0
možnosti
Foto

občas říkám hochům, s čím si tam hraješ pod lavicí...

Jituš, zdravím:-) milý čtení

2 0
možnosti
Foto

Taky fajn hláška a co oni na to?;-)Radko, díky za návštěvu!

0 0
možnosti
Foto

;-DR^Jo, někdy se to povede, ani nevíš jak.;-)

3 0
možnosti
Foto

R^Vsechno se da delat s humorem, Jitko. Staci malickost, proste chtit.

Hezky clanek:-)

4 0
možnosti
Foto

Taky si myslím;-)Honzo, díky za návštěvu!

1 0
možnosti
Foto

Stane se. Čeština je někdy takový půvabně dvojsmyslný jazyk. R^:-):-):-)

5 0
možnosti
Foto

A to na ní obdivuji a miluji;-)Pavlo, díky za kuk;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 26,65
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik