Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Alpy dokáží divy a to i ty kopečkové. Na ty se musí hrabat nohoru, ty se vyhrab co nejdřív z postele!!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Musím Horste, jaro přece začíná!;-)!!

0 0
možnosti
Foto

Takže sis udělala takový "alpský" víkend!;-) Doufám, že tě to moc nezmohlo a budeš zase brzy fit. :-):-):-)

P.S.: S Alpou nemám moc zkušenosti, ale potřebovala bych něco na permanentně bolavý kotník, magneto a jiné terapie zatím moc nezabírají.

1 0
možnosti
Foto

Klidně zkus i tu Alpu, to ti radí "alpská baba kořenářka".;-D

1 0
možnosti
RE

Tak tady jsem se fakt nachytal;-DR^ Kamarád říkal, že vyléčil "artrózu v koleně" - no, prostě ho bolelo koleno a nemoh chodit - taky francovkou, smíchanou s "trávou" Já mám ostruhu na patě, bolí to jak čert, dali mi na to nějakej "Pronto - flex" sprej a moc to nezabírá. Myslíš Jitko, že bych měl zkusit taky Alpu?:-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, mě kolikrát děsí všechny ty přípravky s mohutnou reklamou a hlavně jejich ceny! A přitom staré, osvědčené věci jdou do pozadí. Jak píši už níže Zuzce, mamka měla vždy po ruce tu Alpu zelenou (Lesana myslím) plus do ní hřebíček. Prostě mazání na vše!;-D Díky za čteníR^

1 0
možnosti
Foto

R^Jitko, je toho vsude plno, tak se koukuj rychle uzdravit. Je hezky, tak at jsi fit:-)

1 0
možnosti
JS

R^Jitko, přeju Ti brzké uzdravení!:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Už se to lepší, jinak bych tu neblbla s blogem, ale tři dny počítač odpočíval, jako já. To ta Alpa!;-D

1 0
možnosti
Foto

přesně jako moje babička. Alpa - francovka byla všelék! Brzo se uzdrav, Jitko!

3 0
možnosti
Foto

A pak taky tu zelenou, do ní ještě hřebíček. Byla po ruce pořád.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 26,65
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik