Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SH

Inspirace, Jitko. Inspirace pro ty, kteří neví, nedrží pospolu a neváží si rodiny. Děkuju.

1 0
možnosti
Foto

Sylvo, já děkuji Tobě za čtení a příspěvek;-)

0 0
možnosti
Foto

Hezké vzpomínání. Dokud je s kým se setkávat a kam se vracet V:-):-):-)...

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, dokud je čas;-)

0 0
možnosti
JS

Trochu Ti to rodinování závidím, Jitu... a také moc přeju R^ V

1 0
možnosti
Foto

V:-) jojo, lidi se maj setkávat...je to důležitéR^

1 0
možnosti
Foto

Myslím si, že dokonce nejdůležitější, hlavně rodina;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko krásné, moje maminka bude mít stě narozeniny za tyden:-)

1 0
možnosti
RE

Mamka vám ve snu napověděla, co by vás jinak asi nenapadlo, krásnýR^

1 0
možnosti
Foto

Mamka byla moudrá žena, se vším všudy;-)díky Romane.

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné, Jitko:-)

1 0
možnosti
MV

Jitko, TOHLE PRESNE je zivot! a skubanky k tomu...sakra, sakra...tys mi teda udelala chute! vecer to prubnu, nikdy jsem je nedelal, ale myslim, ze to dam /a to i pres to, ze tak jako kdysi, chutnat urcite nebudou/. diky za moc hezky cteni!!!!!

1 0
možnosti
Foto

Ráda jsem dala inspiraci, škubánky, placky, krupička...;-)

0 0
možnosti
JS

Milé povídání, Jiťo ♥ a od nových obyvatel bylo pozvání moc hezké, zřejmě hodní lidé

1 0
možnosti
Foto

Milí, hodní. Měli nachystané pohoštění, přípitek. Ale stejně to byl zvláštní pocit, pořád vidíš to svoje;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,12
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik