Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Dnes to na procházku moc nebylo, foukalo a snížek poletoval, takže raději čaj než studené pivo. Jinak mám túry ráda, ale ještě si počkámR^

1 0
možnosti
Foto

Jano, nic se neuspěchá, je čím dál horší počasí. Raději doma v teple;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, pěkně na špacír.;-)R^ Vy tam taky máte lidská čuňátka?

1 0
možnosti
Foto

Kláro, čuňátka je uctivý pojmenování, věděla bych o jiným.;-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkná instruktáž, Jitko! R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Taková cik cak, tu mám nejraději. Děkuji, Zdeňko;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Na túru bych klidně šla, kdybych nemusela do práce. Díky za nabídku piva, ale to je jediný nápoj (teda možná ještě kromě kozího mlíka), který nepiju. Tak se aspoň potěším tvými obrázky. :-):-):-)

P.S.: Jestli se uvidíme 5.5., nevím, protože jsem technický idiot a podařilo se mi až asi tak na pátý pokus se dostat na ten formulář (pořád mi ten prohlížeč nabízel jakýsi japonský auta) a navíc, když to tam vyvěsili kolem druhý, kdy já se nedostanu na internet. Tož možná, že už je přečerpaná kapacita.

1 0
možnosti
Foto

Tak já se až divím, že jsem to trefila napoprvé, ovšem jestli už nebude přeplněno;-)

0 0
možnosti
JS

Moc pěkně vyjarněný výlet, JituR^V

1 0
možnosti
Foto

To se dalo ještě mluvit o jaru, dnes nikoliv, díky! R^;-)

1 0
možnosti
RP

Letos se na tom podepsalo i špatné počasí..mimochodem dnes je ještě hůře..taky jsme měli plná břicha ..:-)

1 0
možnosti
Foto

normálně jsem dostala chuť na pivo R^

2 0
možnosti
Foto

R^Což o to, Jitko, až na ty "plastovky" je to hezké, ale víš, že s plným břichem se to s pohybem nemá přehánět;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak lehká procházka snad nemůže uškodit. S běháním bych počkala.;-)

2 0
možnosti

Ale no tak! Ta poslední fotka to zase vrátila všechno na začátek! Takhle se přece nedá břicho odplnit!:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, jste první! Čekala jsem s napětím, kdo se ozve. Ale ujistím Vás, že se až tolik nedoplňovalo, je to spíš informativní.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,55
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik