Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)Jen jsem si přečetl článekR^, tak jsem začal hledat v kalendáři termín mé návštěvy zubní ordinace. Já jsem na tom tak, že asi již týden před "zubním" se třesu a potím. A to mám úžasně šikovnou zubařku. Ale má návštěva zubního je záležitost, kterou si neumím vysvětlit. Dokonce jsem se o tom pokusil napsat povídku: (http://pavelliprt.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=474081)

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že jsem připomněla tak důležitou věc, jako je návštěva zubaře. I já mám šikovného zubaře a přesto, co už jsme vzájemně s mým chrupem zažili, k němu jedu s důvěrou (co mi taky jiného zbývá);-Dčlánek ihned přečtuR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik