Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Ale já ti nevím... Druhý den po srazu na loď?8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

P.S. Je fajn, že jste si to tak užili.:-)

0 0
možnosti
Foto

Bezva JitkoR^ kocour je uplne nej;-D

2 0
možnosti
Foto

Chvilku jsem ho musela přemlouvat;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Byli jsme s Tebou moc rádi, Jitko:-)

1 0
možnosti
Foto

A zase jedna neučesaná Pavla! 8-o Ale jinak ty fotky jsou moc pěkný - vystihují atmosféru, tvůj pohled na věc, atd. Bylo to milé vidět některý lidi poprvý v životě naživo. Nevýhodou těchto hromadných akcí je, že člověk u stolu většinou neslyší ani nejbližšího souseda a taky si nestihne popovídat face-to-face se všemi, s kterými by rád (zvláště když mu trvá notnou chvíli, než se rozkouká - jako třeba mně). :-):-):-)

5 0
možnosti
SH

R^Jitko, děkuju. Konečně vidím foto, kde mi předávají cenu! Poslala bys mi ho prosím? Ty jsi tedy stihla nafotit za těch 24 hodin v Praze věcí.

1 0
možnosti
JS

VR^:-)

Zvečnila's mě v mé pravé čarodějnické podobě, Jitu ;-D

2 0
možnosti
Foto

Jo, to je bezva fotka. Přesně takhle si Vás představuji ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Krásné,krásné,krásné a moc ti to Jituško přeju ty jsi zlatíčko naše.V

1 0
možnosti
Foto

Tuším, že je to kočka mývalí sen moji dceryV

1 0
možnosti
MV

strasne rad jsem te zase po delsi dobe stisknul, Jitko!

2 0
možnosti
Foto

Marku, stisknutí bylo oboustranné, žhavé, ale nevinné;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,12
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik