Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

šmarja...já ty vokna ještě nemám umytý, nějak mi do toho vlezla ta rekonvalescence...ale tobě Jitko R^

1 0
možnosti
Foto

Krásné fotografie.

V Holandsku je dnes 28 stupňů Celsia a v neděli má maximální teplota klesnout na 16 stupňů. Jako důchodce se mohu slunit dneska :-) a nečekat na neděli.

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, máme to naprosto stejně, můžem dělat co se nám zlíbí;-)

1 0
možnosti
MV

uz to frci a cerven je za zaclonama, Jitko

1 0
možnosti
Foto

Ještě je vyprat a umýt okna;-D

0 0
možnosti
Foto

R^To potěší, Jitko:-)

1 0
možnosti
DP

Moc pěkné a takové uklidňujícíR^

1 0
možnosti
Foto

Klídku, pohody a úsměvu je potřeba čím dál víc;-) Dane, díky za návštěvuR^

0 0
možnosti

Plechovky na plote jsou dojemne .-)

1 0
možnosti
Foto

Michale, to jsem nemohla přehlédnout jen tak;-)

0 0
možnosti
JS

Paráda, JituR^!:-)

Kdybych měla špatnou náladu, hned by se mi vylepšila :-)

2 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že ji nemáš;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Krásný! A to jsme teprve těsně za půlkou máje. No konečně už je venku pěkně!:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Je příjemně;-)přeji Ti fajn dny!

0 0
možnosti
Foto

Neskutečné barvyR^užívej si hezké dny

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik