Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tedy, to jsou mi lahůdky, chjo, nic takového po ruce.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

opíkačka je jedna z nejlepších výchovných metod:-)

1 0
možnosti

Trochu mi to připomíná Šimkovu povídku "Vlaková souprava pro třetí tisíciletí", kde je řeč o novince - "cigánské kuře na pražcích". :-)

1 0
možnosti
Foto

Milane, povídku si pamatuju i tchyni Jarunu;-)díky za návštěvuR^

1 0
možnosti

R^:-)Hlásím, že jsme tento víkend strávili v divočině u Ploučnice a špekáčky nechyběly a k nim pivo chlazené ve studni.

1 0
možnosti
Foto

Tak to je naprosto super!!!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko boží, a když ještě špekáček na klacku uhořel a spadl do ohně! S popelem, to byla teprv lahůdka ;-D

1 0
možnosti
Foto

mňam...a ty fotky...Jitko, moc dobrý!R^

2 0
možnosti
Foto

Kombinace taiwanské fermeže a moravského destilátu - to musel být tanec!;-DR^

1 0
možnosti

D29a76v26i47d 12V21l82k

20. 5. 2017 16:31

no takový špekáček s mořidlem a formaldehydem to je mňamka;-D

1 0
možnosti
Foto

Davide, něco takovýho to bylo, cítím to i po těch létech;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak musela jsem podráždit chuťové pohárky;-D

0 0
možnosti

Včera při večerní procházce se psem jsem zavětřila vůni ohníčku a buřtů! Až se mi podlomila kolena. Cestou domů jsem slintala víc než Žolík.

1 0
možnosti
Foto

To je dobře, pokud ti to vonělo;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS