Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

noooo...ale já o dobře vybavené mučírně vím...je v Petrušově...tedy jestli ještě je s určitosti nevím...vybavení na úrovni...pro hrátky BDSM:-)

1 0
možnosti
Foto

Nádhera, parádní výlet R^

1 0
možnosti

Ve věži já zásadně nespím ... tam mi straší ,-)

2 0
možnosti
Foto

Pak leda u kašny na náměstí;-D

1 0
možnosti
Foto

JItko, děkuji za valchy, už jsem žádnou dlouho neviděl a mladí ji neznají - myslím R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Muselo to být úžasné, já ačkoliv jsme to měl v plánu, jistý skluz v domácích povinnostech mi nedovolil dostavit se na skvělou akci :-(. A tak moc díky, alespoň za fotečky

1 0
možnosti
Foto

Plánovat se nemá, raději hned konat;-)

0 0
možnosti
Foto

Hezky si to shrnula...souhlasím, bylo to super s dobře vykrystalizovabou partou :-)

4 0
možnosti
Foto

Moc pěkný sraz a fotoblog. Škoda, že jsem tam nemohl být.

1 0
možnosti

Probůh, já četla krajtou!:-D:-D

2 0
možnosti

To patří k Honzovi - a krajce:-))

1 0
možnosti
RE

Tak to muselo bejt super!R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik