Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Včera tu bouřilo, tak jsem si na Tebe vzpomněla a šup pod peřinu:-). Ale nic moc, jeden tam ztrácí přehled, jak to na nebi vypadá!

1 0
možnosti
Foto

Tady taky včera, ale žádná hrůza, ještě že mám Rexíka;-D

0 0
možnosti
Foto

Bouřky mám rád. Zajišťují mi práci.

Na rozhledně na Žalým, nás ale zastihla bouřka při práci. Zježily se mi vlasy i chlupy, Připnul jsem se rychle ke karabině a letěl po laně téměř volným pádem. Ten pocit kdy narůstající náboj cítíte na vlastní kůži, bych si už nechtěl nikdy zopakovat. Kdoví, jestli psi tolik nevyváděj proto, že jsou mnohem vnímavější a cítí to taky na vlastní kůži.

1 0
možnosti
Foto

Tak to byl pořádný adrenalin, u toho bych nechtěla být;-)Moc díky za zastavení a příspěvekR^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, no bouřku mám rád, je hrozivě nádherná, ale je to jako všechno, pro něco dobré. Akdyž vidím rozdílnost pejsků při bouřce, je to také zajímavé.

1 0
možnosti
Foto

bát ve dvou je lepší a ve třech, jestě s kočkou, ještě víc:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Rexík je zlatíčko, já se bouřky nejvíce bála na magistrále ve Vysokých Tatrách, kde jsem neměla ochránce, ale musela jako máma ochraňovat.;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to je ještě horší situace:-/ zdravím;-)

0 0
možnosti
Foto

Rexíkovi pac a pusu na čumáček. A ty nebuď posera, Jituš ;-D

1 0
možnosti
Foto

Rexíkovi vyřídím, ale mě jako "starýho psa" už nepředěláš;-D

0 0
možnosti

Blesky dovedou vytvářet krásné umění na obloze (především v noci), ale je dobré to pozorovat odněkud z bezpečí.

1 0
možnosti
Foto

No právě, bezpečně najít to místo;-)

0 0
možnosti

Ach ... ten pohled! .-)

1 0
možnosti
Foto

Z bouřky mám taky samozřejmě strach, ale aspoň je po ní krásně svěží vzduch.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to je snad jediný plusko;-)

0 0
možnosti

Jituš, já mám bouřku ráda. Nejlepší jsem zažila kdysi v Jugo na Makarské, kde hromy bouchaly za domem do pohoří Biokovo. To byly rány. A taky v Krkonoších!

S Edou to mám tak, že jak zahřmí, mám ho v náručí:-D

Jen při bouřkách zavírám okna, protože nikdo neví, jak a kdy se objeví kulový blesk. A ten dovede nadělat paseku. To mi vyprávěli ti, co to zažili.

1 0
možnosti
Foto

Kulový blesk je nevyzpytatelný a Eda ví, kam skočit;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS