Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na fotografii to vypadá hezky, škoda, že se to nedá ochutnat.

1 0
možnosti
Foto

Ochutnávka byla ve Svitavách, příště se musíte dostavit;-)

0 0
možnosti
Foto

Vypadají luxusně a stejně tak i chutnají.

A pletýnky se mi poprvé vůbec nepovedly,a ještě jsem je přesolila;-)

1 0
možnosti
Foto

Jituško, ale celá po tobě být nemůžu. To byla vyjimka že?

Ať mám recept jaký chci, nikdy mi nic nevyjde, tak jak by to mělo vypadat. A mám to těžké, moje máma peče a tchýně také. No mají mě rády obě i bez buchet.;-D

1 0
možnosti
Foto

I já tě mám ráda bez buchet (stačí kousek uzeného, či tlačenka);-D

0 0
možnosti

Jitko, koláčky na fotce mi podráždily chuťové buňky, jak jsem je uviděl. V zásobní skříni máme ocet a olej vedle sebe, tak se záměně nedivím. Já ale naštěstí nepeču;-) PS: naše dcera má jednu babičku, která umí copy plést (má dvě dcery) a druhou, která neumí (má dva syny) a tak ji radši nechala ostříhat.

1 0
možnosti
Foto

S octem to mají lidi asi dost podobné a s copánky si moudrá babička poradila;-) Honzo, díky za zastaveníR^

1 0
možnosti
Foto

ať věci vyjdou a to,co vidím...mńam:-) Jitko... at se vše zvládne k pohoděV

1 0
možnosti
Foto

Radko, pohoda je to nejdůležitější;-)dík a zdravím

1 0
možnosti
Foto

Bože, ty koláčky z fotky voní až do Brna R^;-D

2 0
možnosti
Foto

To je možný, Tomovi jsem je s sebou nabalila;-D...zdravímR^

1 0
možnosti

Můj syn jednou na octě smažil sýr.;-D

1 0
možnosti
Foto

I já jsem trochu přilila do sádla;-D

0 0
možnosti

Tak kuchařko, ty koláče vypadají úžasně, a určitě tak i chutnaly.

Záměnu octa a oleje mám potištěnou tak, že mají přesné a neměnné místo ve spižírně. A nesmí je tam uklízet nikdo jiný než já:-D

Ale jak se říká: hlavně zdraví!:-))

1 0
možnosti
Foto

Pletu si ty dvě "butelky" pořád, a ještě k tomu patří i bezový sirup z Lídlu, velice podobný balení;-)...ale jak píšeš, hlavně zdravíR^

1 0
možnosti
Foto

Náhodou, buchty byly fakt vynikající :-)Považuju si za čest, že mi bylo dopřáno dovézt ja na místo určení. A nepochybuju ani o těch pletýnkách :-)

2 0
možnosti
Foto

Příště se polepším a troubě domluvím;-D

0 0
možnosti
Foto

Ocet byl na pletýnkách, ty pak nebyly k jídlu, srazily se;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS