Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

R^Bez rozmýšlení a vyčkávání na prosbu, nabízím pomoc rovnou. Dost mně pak baví ti mladí kluci okolo, když buď rychle koukají jinam a nebo se hrnou a přebírají mi z ruky zátěž :-)

P.S.: někdy z doby tahání svého syna v kočárku, jsem vážně ocenila, když jsem mohla chytnout kočárek i se zátěží (sportovní s přehazovací rukojetí), opřít si ho o bok a vynést sama - fyzičku jsem tehdy měla skoro jako chlap... ale v tomhle jsem extrém, moc fyzické síly...

1 0
možnosti
Foto

Jano, přesně si tu "opěrku" o bok vybavuju!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, když jsem vozila svoje děti v kočárcích, tak jsem nepociťovala jako zátěž, když jsem sporťák (ne golfáče..) vynesla do schodů i s děckem. A jak píše níže Sylva, teď pociťuju tíhu zodpovědnosti, když nejde o můj kočár...;-). Zaplať bůh za množící se (ale ne všude) nízkopodlažákyR^

2 0
možnosti
Foto

Oli, sporťák, to byla brnkačka, ale s hlubokým kočárem to fakt nešlo, spása v podobě golfek přišla jak z nebes;-) A máš pravdu, dnešní kočáry neumím kočírovat, připadají mi zbytečně složitý, (zatím nejsem bába), ale pomoct v autobuse neodmítnu, toho se fakt nebojím.

0 0
možnosti
SH

Ono čapnout cizí kočár, znamená také čapnout v tu chvíli poměrně vysokou odpovědnost. Představa, že na těch schodech škobrtnu, nebo to blbě chytn, a mojí vinou se tomu dítěti něco stane...

2 0
možnosti
Foto

Tak zaplať bůh to není často, ale ráda pomůže, když můžu;-)

0 0
možnosti
Foto

Do tahání kočárku se lidi moc nehrnou.:-P Kolikrát jsem slyšela, že si maminy radši počkají na nízkopodlažní autobus.;-)

2 0
možnosti
Foto

Klárko, kéž by tehdy byly "nízkopodlažáky". Ta trpkost a bezmoc ve mně zůstala dodnes;-)

1 0
možnosti
Foto

Vím o čem mluvíš. Přede mnou někteří spolucestující instinktivně prchali, když viděli dvojnásobně široký kočár. Když dnes potkám nějakou maminku s dvojčaty v kočárku, taky mi naskakují různé vzpomínky: zápolení se šířkou dveří, problém jak projít v samoobsluze u pokladen, apod.:-):-):-)

Pokud tak neučiní někdo rychlejší, většinou se jim s pomocí nabídnu sama. Už vím, kde ten kočár čapnout - žádná věda.

2 0
možnosti
SH
  • Počet článků 656
  • Celková karma 26,89
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik