Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Jitko, skanzeny přímo miluji ;-);-D

1 0
možnosti

Takže Vy musíte jen tak mýrnix týrnix skočit do muzea? To mě překvapuje. Já jsem programově vymetl muzea všecka. Kde bylo jaké muzeum, hned jsem tam letěl. V jednom jsem potkal svojí ženu. V Moravském Krumlově. Ona tam restaurovala Slovanskou epopej (blbou) a já tam dělal mlhu. Ale dobré. Je to již 23 let. D.

1 0
možnosti
Foto

Dušane, pěkná vzpomínka a hlavně, že vám to klape;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Tak tohle mám Jitko taky moc ráda.R^ A taky jsem chtěla doplnit, že ten neznámý artefakt je mandl, ale koukám, že by to bylo nošení dříví do lesa.

1 0
možnosti

Milá paní Pavlo. Já jsem Pražák, ale zámečník. Stačilo se zeptat nějakého chlapa od černého řemesla. Ale největší mandl mají poblíž Babiččina údolí. Ale tyto mandly sloužily k jinému účelu, než ty pozdější. Tkadlec na stavu utkal plátno a to bylo hrubé a plné uzlů a nepravidelností. Mandlem se to srovnalo . Proto ty kameny a ten obrovský tlak. Byla to tehdejší technologie výroby hladkého, režného plátna. Tedy žádné žehlení.

2 0
možnosti

Jitko bezva. Většinu těch exponátů důvěrně znám z dětství. Běžně se používaly. Díky za připomenutí.R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, díky za nahlédnutí, ráda jsem udělala radost:-)

0 0
možnosti

Povídání "Přes kopec na jarmak" se mně líbilo, tak jsem si zadala onu obec a divila jsem se, že Ti uniklo tamní muzeum. NEUNIKLO, paráda!R^

1 0
možnosti
Foto

Kdepak, neuniklo! Dík za čtení;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, zaskočil jsem na návštěvu rád.R^

3 0
možnosti

R^krása (i s jarmarkem dodatečně):-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik