Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DNěkdo má nebezpečná přání.;-)

No, mě bys na dršťkovou fakt neutáhla!

1 0
možnosti
Foto

Nojo, ta tvoje zelenina, já zapomněla:-P;-D

1 0
možnosti
AJŘ

Já jí tuhle navařila kotel. Měli v masně nachystané pytlíky a buď celý, nebo nic. Tak jsem to vzala, ale protože na chatě nemám tak velký hrnec, tak jsem vařila ve dvou. Část jsem nalila do zavíracího kyblíku a odvezla domů, nakrabičkovala, strčila do mrazáku a když je nouze, vytahuji a ládujem se.;-D

2 0
možnosti
Foto

Anežko, úplně to vidím, i cítím;-)zdravímR^

0 0
možnosti
Foto

Mne na dršťkovou polévku nikdo nenaláká. Mám k ní odpor od školních let, kdy mě učitel na školním výletě v Bratislavě násilím donutil, abych ji dojedla. Stál u mne tak dlouho, až byl prázdný talíř. Ty dršťky se mi od té doby protiví. Gulášovku mám ale ráda - a ráda ji také vařím. Díky, Jitko, za připomínku. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Mirko, já díky za přečtení, měj pěkný víkend;-)

0 0
možnosti
Foto

Dršťkovou já taky můžu, ne tu šizenou ale poctivě hustou, ve který stojí lžíce. A taky mám tuhle pochoutku spojenou z cestováním, doma ji totiž prakticky nedělám - musela bych si ji sníst sama. Jo tyhle krásný asociace...:-):-)

Měj se fajn, já dnes opět vyrážím na cesty. Snad někde natrefím na tu dršťkovou.;-)

1 0
možnosti
Foto

Těším se, až se potom ozveš;-)

0 0
možnosti
Foto

Jasně.....je to náš národní poklad. Nikde jinde ve světě ji nedělají. A ten Váš článek mi podráždil chutě...R^

4 0
možnosti
PD

P77e20t55r 97D58u31s

29. 7. 2017 8:19

Ochutnejte,v Chorvatsku,"tripice".:-)

0 0
možnosti
JS

Vmiluju držťkovku R^

Kousek od nádraží v Kolíně je řeznictví a tam ji umí božsky :-)

1 0
možnosti
PB

P77e25t57r 52B77u32r19i34a33n

28. 7. 2017 23:43

Dršťková polívka je jeden ze základních pilířů české (moravské) svébytnosti. Ještě bych doplnil tvarůžky, opékané špekáčky, anebo třeba utopence. Ve světě abys pohledal. Skotové mají tuším Hagis, což by mi asi taky chutnalo.

Jedna příhoda s mým synem - 17 let:

"Hele, tady maj dršťkovku, pojď, zajdem.", "A co to je?", "To ti bude chutnat, to je klasika.", Chutná mu, a při jídle se ptá., "Tati, a z čeho se vyrábí ty dršťky?", "Neřeš to a jez.", "No né, vážně, z čeho jsou?", "To ti řeknu potom, jez.", "Tak mi to řekni teď!", "Ach jo..."

A řeknul. Vidím, kluk nenápadně odděluje dršťky na okraj talíře.

"Ty je nebudeš?"

"Ne, vem si je.", Vezmu.

"A ten Zbytek?"

"Tati, můžeš to dojest, já jsem plnej."

"Tak jo. Já jsem ti říkal neptej se."

Kluk není žádná fajnovka, jen správná informace v nesprávnou dobu.

1 0
možnosti
Foto

zkuste někdy Madridské dršťky, luxusní delikatesa... sám jsem jednu z jejích vychytávek začal používat i u naší dršťkové, a to , že vařím vepřové nožičky a jejich vývar i maso použiju, luxus... a měl super ohlas u hostů .

1 0
možnosti
Foto

J24a25n82a 79M78a15j10o88v41á

28. 7. 2017 22:50

Jitko, ačkoliv držkťovou nejím, tak se mi úplně vybavil ten (co si budeme povídat, dost příšerný) bufet na přerovském nádraží.

Něco jsme se tudy najezdili....

1 0
možnosti
Foto

No jéje...přerovské nádraží, hlad a žízeň. Hrozný cestování. Jani, jen se obávám, že se to vrací. Nemyslím ten hlad, jen to cestování je opět komplikovanější, autobusové spoje zrušili, co se jen dalo.:-/

0 0
možnosti

je čtrvrt na jedenáct večer a mám strašnou chuť otevřít okno a zvolat do světa: já chci drškovou! :-)

2 0
možnosti
Foto

Zdeňku, tak pojďme spolu, teď hned...otevírám okno a křičím z plna hrdla..Já chci dršťkovou !!!!!!!!!!!;-D

0 0
možnosti

Jíťo, tak dršťkovou umím taky "bez vyžádání":-))))))

A tu polévku tedy už nedělám, protože jeden řetězec prodává fakt dobrou ve skle. A je to. A nebo je dobrá i z hlívy:-)))

Pěkně sis zavzpomínala!:-))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, máš pravdu, jako vždycky!;-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik