Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ted mě mrzí ještě víc, že jsem neměla bráchu...no ale já měla Jožku-švagra, takže vlastně R^

1 0
možnosti
Foto

Danuško, ségry jsou taky k nezaplacení a je fakt, že Jožka byl jen jeden!;-)R^V

0 0
možnosti
Foto

Já taky! Žít v zemi kde dršťková prakticky neexistuje je očistec. :-)R^

4 0
možnosti
Foto

Honzo, ale jak vidíte...existuje! A je to jenom dobře, že se na takové obchůdky dá natrefit. Tento například ve Svitavách;-) Moc zdravím a díky za příspěvek.R^

1 0
možnosti
PM

P42e68t52r 17M68u35r92č22e40k

28. 7. 2017 21:20

PaníJitko držkovku miluji a mám kamaráda který drštky nejí.S ním chodím na držkovku rád. On mi dá maso já mu odleji vývar koupím mu rohlík a oba sme nadmíru spokojeni.

Přeji hezký víkend a ;-D bez domácí držkový.

1 0
možnosti
Foto

Petře, to je krásný! Přeji hodně požitků z této delikatesy a děkuji za návštěvu;-)

1 0
možnosti
Foto

To je krasne, Jitko. Pred chvilkou jsme meli v jedne plzenske hospode bezkonkurencni gulasek. Proste klasika, jedno i druhe:)

2 0
možnosti
Foto

Je to tak, Honzo. Na světě je krásně, stačí k tomu někdy fakt málo. Moc zdravím, na západě jsem byla před týdnem;-)

1 0
možnosti
Foto

J26a44n 97A92n81d28r16l89e

28. 7. 2017 20:41

Jitko, nad dobře udelanou dršťkovku není, pro me je to vic narodni jidlo nez v-p-z ,

ale udelat ji uz mnohde dneska neumi nebo nechteji jak je to zdlouhave a z polotovaru to neni ono...

Tobe R^ a prani krásného leta

3 0
možnosti
Foto

J32a95n 95A12n88d94r35l92e

28. 7. 2017 20:42

v-k-z mělo byt :-)

0 0
možnosti
Foto

R^tak drštkovou taky můžu:-)

a mimochodem jak často ji tomu svýmu dáváš?;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D no, přijde na to, někdy je to vzájemný!

0 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik