Diskuse

Já chci dršťkovou!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, umístil jsem na blog tvou jmenovkyni R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Pamatuju si, jak babička prala dršťky, nadávala, klela jak dlaždič..ale ta dobrota potom!;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, přesně tak i u nás;-D

1 0
možnosti
MS

Někdy si ji děláme i doma, ale mně nejvíc chutná ta sprostá bufeťácká s rohlíkem. :-)

1 0
možnosti
JB

Jojo, drštková a gulášek, stálice našich hospůdek:-)))

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, tohle jídlo nikdy nezevšední;-)

0 0
možnosti
Foto

Je to, Jitko, neuvěřitelné, ale já jsem ji fakt měla po delší době včera k obědu. Děkuji za milý kulinářský příběh. Tak vždy dobrou chuť!:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, Vám taky a díky za přečtení;-)

0 0
možnosti
ZB

Za dob studii staly hovezi drstky /vzhledem ke stipendiu/ malo, Veprove zaludky jeste mene. Pro nemoznost dlouhe pripravy jsme do zakladu drstkove polevky pridali zadelavane drstky ve skle /konzerva/. Byla to dieta tusim c. 6 a stalo to par korun. Vysledkem pak byla "gastronomicka bomba". A s drstkama mekkyma a velkyma.No jo, no.

1 0
možnosti
Foto

Máte pěknou vzpomínku, děkuji za přečtení mého blogu i za příspěvek:-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, hezká vzpomínka. Také bych si dala.;-):-)

1 0
možnosti

Dršťkovou polévku nemusím, ale mám s ní taky hezkou vzpomínku...z velké lásky jsem ji kdysi vezla ve velké sklenici od okurek mému milému přes celé Brno! To byla jízda! Tramvaj plná, autobus plnej, ale já ji poctivě držela celou cestu, aby se ani kapka nevylila. Tak jsem ho milovala...:-)

Tobě R^

2 0
možnosti
Foto

Miri, a miluješ stále;-)Díky za návštěvu, měj fajn dnyR^

0 0
možnosti
PL

Pravá dršťková (ne od nějaké dámy) je výborná. ale také dršťková z Hlívy ústřičné je báječná.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, i ta je výborná. Právě krájím houby, tak bude gulášek ;-)zdravím

0 0
možnosti