Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

no co, taky se ztratzím v kukuřici...ale musí být už vzrostlá:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Právě máš možnost, je tak akorát;-)

0 0
možnosti
MV

poctenicko - diky, Jitko

1 0
možnosti
Foto

J20a95n 68A51n74d50r68l73e

10. 8. 2017 22:51

Jitko, neskryvam , ze mne njprv zaujal titulek, ale clanek byl jeste a mnohem lepsi! :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Je to sympaťák!:-) Jinak- chtěla bys to se mnou snad měnit? Víš, jak lezu do auta? Jako do tanku- v záklonu- tak to okomentoval můj pan učitel autoškoly

2 0
možnosti
Foto

J39a87n 66A95n40d57r77l53e

10. 8. 2017 22:49

boze ty jsi popleta, ne jako do tanku, jako za kulomet rikali... do tanku by ses neposkladala jakkoli a kdyz, tak jako jedina clenka posadky a to bych te chtel fakt videt: ridit, nabijet, podavat naboje, strilet, vest radiokomunikaci a jeste tomu vsemu velet (kdyz to jedine by ti asi slo) :-)

0 0
možnosti
JP

R^Ty záclony mě tedy dostaly. Jo jo, všude schůdky nebo židličky, to znám;-D

1 0
možnosti
SH

JitkoR^ Já si vždy přála být vyšší, když se hlásil poměr - výška x váha:-) - což synovce evidentně netrápí.

1 0
možnosti
Foto

Co je malý, to je hezký, ne?;-) Já jsem doma vždycky byla ta "velká", což je docela vtipné... Však to taky "malý" Martínek i jeho starší ségra rádi komentují.;-D (Martin je "malý", protože býval nejmladší z nás všech, ale už dávno je kus chlapa.) Jo, na záclony se centimetry do výšky hodí.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jenom škoda, že už tam nebyl, když jsem je věšela...to bylo opět dílo!;-D

1 0
možnosti
Foto

J17a68n19a 21M85a48j85o16v19á

10. 8. 2017 21:54

Jéééé, Dlouhý Janek...

1 0
možnosti
Foto

Zdeněk, nebo Janek, byl až po strop;-)

1 0
možnosti
Foto

R^A mě jsi malá nikdy nepřišla;-);-D ZA TO MILÁ A VESELÁ ANO! Pokud není nikde nějaký velký kontrast, tak to moc nevnímám. Měla jsem tetu, byla to velmi drobná žena a ke všemu se ještě jmenovala MALÁ. A já ji měla moc ráda. Takže díky za vyvolanou vzpomínku. Měj se hezky.:-)

2 0
možnosti
Foto

Soni, zdravím a díky za milou návštěvu;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jitko, já zírám, on snad věší záclony rovnou ze země, no to jsem ještě neviděl. Jinak, znáš to, co je malé, to je přece milé:-)

3 0
možnosti
Foto

Honzo, přesně tak, ze země! A já už chystala štafle!;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 27,09
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik