Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Milý blog. Cíleně na houby už odmítám chodit, vždy nejlepší úlovky jsem našel při tůře lesem a tak i letos jsme se procházeli 5 km lesem po červené s občasnými záskoky do lesa, objevili tu a tam něco a pak dvě místa hojnosti. Jinak jsem"zabloudil" i na tvůj tábor. Jezdil jsem rád a moje děti taky. Dospělého syna jsme v červenci viděli 2x 1 hodinu, vždy, když se přemísťoval "mezi tábory":-)

1 0
možnosti
Foto

Honzíku, díky za zastavení;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Děláš mi chutě, Jitko:-P

2 0
možnosti
Foto

Už jen nadýchat se čerstvého vzduchu, rozhýbat tělo, paráda..., ale stejně, když se ty hlavičky v mechu zalesknou, to je, Jitko, štěstí, co?

1 0
možnosti
Foto

R^Jitko, prima nález, kdo našel více? Rexík nebo TY?;-D

1 0
možnosti
Foto

Já, protože hafíci zůstali doma;-)

0 0
možnosti
Foto

A co našli psi?;-D Víš o tom, že některé houby jsou tak vzácné, že se nesmějí sbírat? Jen nevím, které to jsou...

1 0
možnosti
Foto

Kláro, to je právě tento případ. Ale když to nevíš a dočteš se to až potom doma, už je pozdě, proto o tom píšu. Třicet pět let v ta místa chodíme a objev byl až dnes.;-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, díky za shlédnutí;-)

0 0
možnosti
Foto

Určitě ještě něco vyraší.;-) Co je to za černého krasavce, co se na tebe smál v autě vedle Rexíka?:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

To je krasavice Sára, co se točí,;-D už jsem o ní několikrát psala. Je to fenka našich mladých ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 26,90
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik