Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak tam jsem taky ještě nebyla. Pěkný hrádeček!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Jituš, byla jsi u nás na zřícenině hradu Lukov? Když tak tam zajdem, hezká procházka a hrad.:-) Jinak hezky jsem se s tebou prošla děkuji i když jen virtuálně

1 0
možnosti
Foto

R^R^Tam jsem nebyla. Pěkný výlet!;-)

1 0
možnosti
Foto

Taky si myslím, že nebyla;-)

1 0
možnosti
IM

I60v37a 93M93a67r94k78o87v81á

18. 8. 2017 16:39

Roztomilé dětičky... a dík za tip na výlet, Jitko. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Dětičky rády pózovaly, už se známe z několika akcí;-)Výlet super

0 0
možnosti

Jituš, tam je krásně!'A ty "díraté" fotky jsou zvlášť pěkné. A ten klučík, ten je moc milý:-)))

Díky, že jsem tam byla s tebou!:-)

1 0
možnosti
Foto

Maruš, byla jsem z toho taky potěšena, vydařilo se vše;-)

1 0
možnosti
Foto

R^dík za super fotovýlet:-)

1 0
možnosti
Foto

Ráda jsem se podělila;-)dík za zhlédnutíR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 26,81
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik