Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I80v17a 16M24a56r40k34o49v67á

24. 8. 2017 18:56

Teda Jitko, ty umíš zabrnkat na vzpomínkovou strunu R^ úplně se mi vybavila vůně dědova pyžama...:-)

2 0
možnosti
Foto

Ivo, někdy se i zabrnkat musí;-) dík za čtení

0 0
možnosti
PL
Foto

Můj děda má v kuchyni dodnes (devět let) přehozené její vyžehlené oblečení. Nikdo na té židli nesmí sedět. Ani já, a to jsem nejoblíbenější vnučka. ;-( Krásně napsané.V

2 0
možnosti
Foto

Bohunko, díky za příspěvek a návštěvu;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky napsané i když smutné, takové věci se dějou. Nikdy na to nejsme připraveni. Také mám pár věcí schovaných po lidech, kteří v mém srdci zůstanou.VVVV

3 0
možnosti
Foto

Pár střípků od každého, tak to mám i jáV

2 0
možnosti
Foto

Není co dodat, hezky jsi to napsala, dobře, že jsi to sem napsalaR^V

3 0
možnosti
Foto

Olčo, moc díky za přečteníR^

0 0
možnosti
Foto

Ten vyhřátý důlek v posteli tam bude pořád!VR^

3 0
možnosti
Foto

R^Jitko, hluboké a smutné, ale přitom něžné a krásné. Tihle dva měli raději dopadnout jako Filemon a BaucisV

4 0
možnosti
Foto

Honzo, krásné přirovnání, díky za čteníR^

1 0
možnosti
Foto

R^ Co dodat, to je život. Hezky jsi to napsala.:-)

2 0
možnosti
PK

...až jednou odejdu nechtěl bych, aby se okolí takto rozteskňovalo,ba naopak vzpomínka musí být v rytmu ,,Ten darebák" a k tomu dobré vínečko...smutnění neeeeeeeeeeeee

5 0
možnosti
Foto

Tak ať se vám to splní;-)a díky za přečtení

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 25,13
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik