Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji všem za zhlédnutí, zase jsem se kdesi toulala, tak reaguji až teď;-)R^

0 0
možnosti
Foto

ty houby Ti nevěřím :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to mi věř, taky je to poslední nález, ale muž našel včera praváčky na cestě, já u toho nebyla, tak není důkaz.;-D

0 0
možnosti
Foto

J34a53n86a 87M22a95j47o51v31á

27. 8. 2017 12:35

A tak to je. Z každodenních radostí a starostí a milých výjimek se skládá čas. R^

1 0
možnosti
Foto

Ta poslední je nejkrásnější... V

1 0
možnosti
Foto

Kam ty na ty hřiby chodíš, takové luxusní úlovky :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Proč někam jezdit, když je doma tak krásně? Pěkné fotografie , Jitko. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^Takových zážitků.;-) A čí je to kotě?:-)

1 0
možnosti
Foto

Kotě je od neteře, úspěšně darováno sousedům;-)

1 0
možnosti
Foto

;-Dvzpomínky ti nikdo nikdy neukradeR^

1 0
možnosti
Foto

V ty vlaštovičky za oknemVR^

1 0
možnosti
Foto

Ty se mě povedly až na pátý pokus;-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné, a s fotkami jsou vzpomínky mnohem živější, boj proti skleroze.:-))

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik