Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Muselo být hezky R^

1 0
možnosti
Foto

V Krása, moc mě mrzelo, že jsem nemohla putovat. Jednou to vyjde. Krásné fotečky a vidím ,že se vše povedlo. Tak jako vždycky. V

1 0
možnosti
Foto

Danko, povedlo, bylo to super;-)R^V

1 0
možnosti
JV

Ze všech vašich povídání je patrná láska k přírodě, ke všemu živému a v neposlední řadě i k dobře "zpracovanému". Mňam, úplně cítím tu vůni a abych nepolykala naprázdno, tak si jdu pro jogurt ;-D. Krásné dny a hodně pěkných výletů !

2 0
možnosti
Foto

Jogurt, taky dobrý;-)díky za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

To bylo krásné putování, díky.:-))

3 0
možnosti
Foto

Soňo, bylo, však to znáš. ;-) Když je hezky a máš kolem sebe samé fajn lidi, je na světě hned krásněji.

0 0
možnosti
JS

V:-)R^ hezky pěkně a jen houšť!

2 0
možnosti
Foto

Houšť i kapek, bylo by potřeba, je tu skoro Sahara:-/

1 0
možnosti
JH

Krásné fotečky. Přeji hezké léto.

2 0
možnosti
Foto

R^Krasný kraj, Jitko:-)

4 0
možnosti
Foto

LIbila se mi ta deska "stůl štamgastů". Na Hané jsem četl v některých hospodách nápis: "stůl répalů", ale to už je dost dávno, škoda.R^

3 0
možnosti
Foto

Taky u toho stolu seděli rýpalové, musela jsem je ujistit, že fotím jen tu cedulku:-)Díky za nahlédnutí.

2 0
možnosti
MV

Jitko, mate to tam nadherny! a super tradice. a to uz vubec nemuzu psat o "dojmech"...

3 0
možnosti
Foto

Marku, díky za nakouknutí, jó dojmy bývají všelijak voňavé;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 27,47
  • Průměrná čtenost 890x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik