Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

DIKY . Jsem v budu a mám ukrutně hlad, hned bych si dala i třeba omáčku UHO.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak je to potřeba-vyhladovět!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

R^Jitko, to byl krasne a s laskou "uvareny" clanek. Pochutnal jsem si , diky.:-)

1 0
možnosti
Foto

To jsem ráda a pokud ho i dobře strávíš, budu ještě raději;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Smekám před profesi kuchařskou, ten fofr, k tomu v páře a ještě s ušankou na hlavě!!R^R^

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, to se musí umět.:-) Na základce všichni na ty báby z jídelny nadávali... A já jsem byla o to ochuzena, mamka po zkušenostech ze školky prohlásila, že nebude pořád poslouchat, co jsem zase nejedla.;-D;-D;-D Z jídelny na gymplu jsem dokonce přibrala!:-P

1 0
možnosti
Foto

A pak zase shodila, né? Není to na tobě vidět;-D

1 0
možnosti
Foto

Co všechno šikovná hospodyňka musí umět? Pro peříčko přes plot, na houby do lesa, napéct exkluzivní koláče, připravit výborný bramborový salát s řízkem, uvařit z boty krocana, napsat článek na blog, atd atd .... Prostě musí být jako ty, Jituš. ;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Jé, Ivko, díky za poctu a návštěvu;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Pěkný článek. Máte pravdu. R^:-)

2 0
možnosti
Foto

"Šikovná kuchařka udělá i z lyžařské boty krocana".

To se ani nemusí moc snažit, většinou bývá dost tuhej

2 0
možnosti
Foto

Zdeňku, šikovná kuchařka se musí snažit a o tom to je;-)děkuji za nahlédnutí

0 0
možnosti
  • Počet článků 656
  • Celková karma 26,90
  • Průměrná čtenost 888x
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Seznam rubrik